“Jammer”
Beoordeling van Chez Rini

Chez Rini
Reserveren met
Chez Rini is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 718 van 1.658 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had telefonisch gereserveerd voor lunch met 10 personen. Noteerde naam en gsm-nr.. Maar 4 dagen later stond het blijkbaar niet genoteerd.
Alhoewel om 13:00 midden in de week deczak quasi leeg was, bleek het onmogelijk tafeltjes samen te schuiven voor een groter gezelschap.
Vorige keer was eten erg ok. Nu weet ik het niet, maar de services en klantvriendelijkheid was ondermaats.
Er zijn daar voldoende restaurants, dus was laatste keer. Jammer.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk entourage. Voorzijde verse vis voor de verkoop. Daarachter het restaurant. Zelf de mixed grill van 5 vissoorten genomen. Lekker maar niet bereid onder de grill. Wel lekker. Mijn man had de steak genomen. Was ook het enige vleesgerecht op de kaart. Overigens top bereid.

26 mei 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten,lekkere amuse.Daarna Gamba's. Zeer lekker en meer dan genoeg
Goede bediening Leuke avond in sfeervol interieur.

25 april 2018 beoordeeld

Wij hadden een gastroselectbon ,de menu was top en heel vriendelijke bediening.Wat wil je nog meer...Van alle gastroselectbons was deze menu de beste qua kwaliteit/prijs.

12 april 2018 beoordeeld

afschuwelijk diner heb ton 3 keer teruggestuurd idem voor de vis van mijn echtgenote

op vraag van de bediening dat alles ok was...hebben we stoicijns geantwoord als jullie nu eens een kok moesten hebben...blijkbaar gemaakt door afwasser zeker geen afbreuk voor deze :) ) gewoon geld in t water gegooid AF TE RADEN !!!!

Reizigers die Chez Rini bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Chez Rini geweest? Deel je ervaringen!