3 personen bekijken dit hotel
Priceline
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Expedia.comUS$ 130
Hotels.comUS$ 130
Trip.comUS$ 131
Beoordeeld op 25 november 2021

We waren in dit hotel al eerder geweest. Men was toen nog met de verbouwing bezig. Het resultaat is zeer goed te noemen. Mooi hotel, ideale locatie om Antwerpen te bezoeken. Daarnaast een zeer goede keuken met op zaterdag de live and cooking buffet. Zeer goed en uitgebreid! Verder mooie kamers en een zeer uitgebreid ontbijt, leuk en servicegericht personeel. Wat kan men zich meer wensen?

Beoordeeld op 22 november 2021

Ons verblijf hier was super! De kamers zijn heel smaakvol ingericht. De bedden zijn uitstekend. De douche is heerlijk! Het ontbijt is heel uitgebreid in een gezellig restaurant. Het personeel is heel vriendelijk! Parkeren voor de deur! Alles perfect!

Beoordeeld op 15 november 2021

Goede en aangename ontvangst aan de receptie.
Mooie, ruime kamers met voldoende faciliteiten. Goede bedden en ruime badkamer met inloopdouche.
Zeer lekker ontbijt met ruime mogelijkheid qua uren. Dit is zeker een AANRADER!!!

Beoordeeld op 15 november 2021

Wij kozen voor dit hotel omdat wij graag een weekend weg wilden en in Antwerpen winkelen leek ons leuk! Het hotel ligt net buiten de stad wat misschien jammer is voor de shoppers. Wij vonden het heel fijn dat er parkeer gelegenheid was. We zijn lopend naar Antwerpen stad gegaan en na 30 min lopen kom je de eerste winkels al tegen.

Wij hadden een Deluxe kamer op de 8e verdieping. Wat een prachtig uitzicht, geweldig grote ramen, we hebben echt genoten van het uitzicht. Het bed was fantastisch en de kamer straalde luxe uit. Erg schoon en netjes. We hadden een arrangement inclusief ontbijt en diner. Ontbijt buffet is goed georganiseerd en ruim assortiment. We hebben 1 avond gegeten van het live cooking buffet en de andere dag van de menu kaart een drie gangen menu. Het live cooking buffet leek beide dagen wel hetzelfde dus daarom was het fijn de andere dat te genieten van het drie gangen menu. Het eten was erg lekker. We hebben een heel fijn weekend gehad en zullen zeker nog eens terug komen.

Beoordeeld op 11 november 2021

Super kamer met een fantastisch uitzicht. Ook was de sauna heel erg fijn en het zwembad was heerlijk. De dames aan de receptie zijn ontzettend vriendelijk en het is makkelijk om een taxi te regelen naar het centrum.

Datum van verblijf: juli 2021