Wilfred Z
Zaandijk, Nederland

Fijn hotel in het centrum van Antwerpen.

Beoordeling van Sapphire House Antwerp
5,0 van 5 bollen27 dec 2023 beoordeeld
Gelogeerd in kamer 35. Mooie ruime kamer. Toilet apart van badkamer, heel fijn. Uitstekende bedden met heerlijke kussens. Alles heel schoon!
Gegeten in het restaurant Wildn. Drie gangen diner volledig vegan. Gekookt door een kok met twee Michelin sterren…….dit heb ik niet zo ervaren. De gerechten zagen er mooi uit. Misschien ook nog eens met een kritische blik kijken naar de bediening in het restaurant. De serveerster moest alles aan haar collega vragen. Minimaal bestek, geen lepel.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Yentl Vromans, Gastenservice/Front Office van Sapphire House Antwerp, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 15 jan 2024
Beste wilfredz2015

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring na je verblijf bij Sapphire House Antwerpen! We zijn verheugd om te horen dat je hebt genoten van het fijne hotel in het centrum van Antwerpen en dat kamer 35 aan je verwachtingen voldeed.

Het doet ons genoegen dat je de ruime kamer, apart toilet van de badkamer, uitstekende bedden en heerlijke kussens hebt gewaardeerd. We streven ernaar om onze gasten een comfortabel en schoon verblijf te bieden, en het is geweldig om te weten dat we daarin zijn geslaagd.

We waarderen ook je feedback met betrekking tot het restaurant Wildn en zullen je opmerkingen over de bediening delen met ons team om onze service verder te verbeteren.

We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Sapphire House Antwerpen. Als er iets specifieks is dat je is opgevallen of als je verdere suggesties hebt, laat het ons gerust weten.

Een schitterende dag gewenst!

Front Office Manager
3.0 km van Sapphire House Antwerp
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 1 oktober 2023 via mobiele applicatie

Had een overnachting geboekt voor mijn vriendin voor haar verjaardag.
Kwam aan om half 3 uur, maar kamer was direct klaar en er lag een welkomst kaart en ballonnen in de kamer.
Erg attent en zeer net hotel!
Aanrader voor een weekend Antwerpen

Kamertip: Q-Park prijzen zijn geupdate 29 euro dagtarief
Datum van verblijf: augustus 2023
Yentl Vromans, Guest Services / Front Office van Sapphire House Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2023

BesteThomas,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling van Sapphire House Antwerp. Het doet ons veel plezier om te horen dat u bij ons hebt overnacht om de verjaardag van uw vriendin te vieren.

Het verheugt ons dat u de attentheid van ons team waardeert, met een vroege kamerbeschikbaarheid en een warm welkom met een kaart en ballonnen. We streven ernaar om speciale momenten zoals deze extra bijzonder te maken voor onze gasten.

We zijn blij dat u ons hotel als zeer net en attent heeft ervaren, en we danken u voor het aanbevelen van ons voor een weekend in Antwerpen. We hopen dat uw vriendin een geweldige verjaardag heeft gehad en dat u beiden een fantastig verblijf hebben gehad.

Als u in de toekomst nog meer speciale momenten wilt vieren of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te assisteren.

Nogmaals bedankt voor uw keuze voor Sapphire House Antwerp. We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.

Een schitterende dag toegewenst!

Met vriendelijke groeten,

Assistent Front Office Manager
Sapphire House Antwerp

Beoordeeld op 6 juli 2023

Prachtig Vijfsterrenhotel met veel te weinig personeel en ontbijt zonder beleg. We zijn er 3 nachten geweest halfpension maar op de laatste ochtend was zelfs de boter op. Het buffet bestond smorgens voornamelijk uit yoghurt fruit en sla. 1 soort broodjes en zoete croisants. Andere zaken zoals eieren of kaas of vleeswaren moesten worden besteld maar er was nauwelijks personeel dus daar moest je bizar lang op wachten als je al wat kreeg. Alles verliep chaotisch. Het was echt slecht. Restaurant was veganistisch en dat kan prima zijn maar 4 kleine worteltjes als hoofdgerecht in soort curry flupje is niet ok.

Datum van verblijf: juli 2023
Yentl Vromans, Guest Services / Front Office van Sapphire House Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2023

Dear Yootje123,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Sapphire House Antwerp. We truly appreciate your comments and would like to address the concerns you raised.

First and foremost, we are delighted to hear that you found our hotel to be beautiful and worthy of its five-star rating. However, we sincerely apologize for the inconveniences you experienced due to the limited staffing levels and the breakfast offerings. We understand that having an adequate number of personnel is crucial for providing efficient service, and we apologize for falling short in this aspect. Your feedback regarding the breakfast options is duly noted, and we apologize for any disappointment caused by the lack of variety in the buffet. We will review our breakfast offerings to ensure a wider range of choices are available to our guests.

Regarding the availability of certain items during breakfast, such as butter, eggs, cheese, and cold cuts, we apologize for the delays and inconvenience you encountered. We understand the frustration caused by having to wait for extended periods of time. Rest assured, we will address this issue with our team to ensure a smoother and more efficient breakfast service in the future.

Moreover, we appreciate your feedback regarding our vegan restaurant. While we strive to cater to different dietary preferences, we apologize if the portion size and presentation of the main course fell short of your expectations. We will certainly take your comments into consideration as we continually work to enhance our menu and offerings.

Please know that your feedback is incredibly valuable to us as it helps us identify areas for improvement. We are committed to delivering exceptional service and providing a memorable experience for all our guests.

Once again, we apologize for the shortcomings you encountered during your stay, and we truly appreciate your understanding. If you decide to give us another opportunity in the future, we will ensure that your experience is nothing short of exceptional.

Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope that we have the chance to welcome you back to Sapphire House Antwerp for a more enjoyable stay.

Have a brilliant day!

Beoordeeld op 13 juni 2023

Uitstekend hotel in het centrum van de stad. In een historisch pand, heel mooi en smaakvol ingevuld. Mooie ruime kamers, met een zeer goed bed.
Heel rustig ook: niets gehoord in de nacht.
En supervriendelijk personeel. Het enige wat ons wat tegenviel, was het ontbijt.

Datum van verblijf: juni 2023
Yentl Vromans, Guest Services / Front Office van Sapphire House Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2023

Beste 197Lucs,

Bedankt voor uw vriendelijke feedback over uw recente verblijf in Sapphire House Antwerpen. We zijn verheugd te horen dat u ons hotel uitstekend vond en genoten heeft van ons prachtige historische pand. We doen ons best om een smaakvolle en comfortabele omgeving te creëren voor al onze gasten.

Het verheugt ons te weten dat u de ruime kamers waardeerde, evenals het comfortabele bed dat u een goede nachtrust bezorgde. We begrijpen dat een goede nachtrust van cruciaal belang is voor een aangenaam verblijf en we streven ernaar om een rustige omgeving te bieden waarin gasten volledig kunnen ontspannen.

We zijn vooral trots op ons vriendelijke personeel en we zijn blij dat u hun gastvrijheid hebt ervaren. Het is ons doel om elke gast zich welkom en speciaal te laten voelen, dus het is geweldig om te horen dat ons team aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Wat betreft het ontbijt, willen we ons oprecht verontschuldigen voor het feit dat het niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om te kijken hoe we de ervaring kunnen verbeteren en ervoor kunnen zorgen dat we aan alle behoeften van onze gasten voldoen.

We willen u bedanken voor het delen van uw feedback. Het stelt ons in staat om continu te verbeteren en een nog betere ervaring te bieden aan toekomstige gasten.

Nogmaals bedankt voor uw bezoek aan Sapphire House Antwerpen. We hopen dat u desondanks een plezierig verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Heb een schitterende dag!

Beoordeeld op 23 mei 2023

Het zag er allemaal even geweldig uit. Keurig verzorgd en mooi centraal gelegen. Een geweldig interieur en luxe ten top. De parkeergarage was ondergronds wat 3rg aangenaam was. En grote dank aan Puck. Zij weet wat hospitality betekent.

Datum van verblijf: mei 2023
Yentl Vromans, Guest Services / Front Office van Sapphire House Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2023

Beste basb770,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw geweldige ervaring bij Sapphire House Antwerpen! We zijn verheugd te horen dat uw verblijf zo aangenaam was en dat u hebt genoten van de prachtige inrichting en luxe van ons hotel. We streven er altijd naar om een keurig verzorgde omgeving te bieden, zodat onze gasten zich helemaal op hun gemak voelen.

Het is geweldig om te horen dat onze centrale ligging u goed is bevallen. We begrijpen dat dit een belangrijk aspect is bij het kiezen van een accommodatie, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bovendien zijn we verheugd te horen dat u de ondergrondse parkeergarage handig vond. We proberen altijd het verblijf van onze gasten zo gemakkelijk en comfortabel mogelijk te maken.

Bedankt voor het benoemen van Puck in uw recensie. Als Assistant Front Office Manager is het altijd fijn om te horen dat ons personeel de betekenis van gastvrijheid uitdraagt. We zullen uw complimenten zeker aan Puck doorgeven. We zijn er trots op dat we medewerkers hebben die het verschil kunnen maken en uw verblijf nog specialer kunnen maken.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en uw aanbeveling van Sapphire House Antwerpen. We hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen voor een even aangenaam verblijf.

Heeft u nog verdere vragen of verzoeken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens u een schitterende dag toe!

Beoordeeld op 2 april 2023

Mooi modern hotel . Centraal gelegen in Antwerpen . Zeer goed bed. Mooie badkamer. Zeer klantvriendelijk personeel . Inrichting van de Bar is iets ongezelliger. De witte chardonnay et rosé wijnen waren niet naar onze smaak.

Datum van verblijf: maart 2023
Yentl Vromans, Guest Services / Front Office van Sapphire House Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2023

Dear Brysa,

Thank you for your review, we appreciate the time taken to let us know how your stay was. Our staff is very happy to hear that you enjoyed their hospitality and would like to thank you for your kind words.

We hope to welcome you again soon, and provide you with the utmost luxury experience.

Have a brilliant day!