Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 85
Hotels.comUS$ 78
PricelineUS$ 85
eDreamsUS$ 85
TravelocityUS$ 78
Trip.comUS$ 78
Beoordeeld op 25 november 2021

Leuk hotel. Niet de grote luxe maar aangenaam voor kort verblijf. Ontbijt is ruim voldoende. De sierkussens kunnen wel een wasbeurt gebruiken. De overgordijnen ook. Heerlijke douche. Kortom ik was erg tevreden met mijn verblijf.

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Tulip Inn Antwerpen, General Manager van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2021

Beste Guido

Hartelijk bedankt voor de fijne review! We zijn blij te horen dat u een aangenaam verblijf had bij ons in het hotel en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 november 2021

De kamer is niet groot maar alles is er en doet het. In de badkamer is een heerlijke regendouche én een verwarmde spiegel. Het ontbijt was prima en met zorg samengesteld. Tram 4 en 9 brengen je snel naar het centrum en vanaf station Bergchem kun je alle kanten op.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Tulip Inn Antwerpen, General Manager van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Beste

Hartelijk bedankt voor uw review. We zijn blij dat u van uw verblijf genoten heeft!

Beoordeeld op 1 november 2021

Een enkel minpuntje. Jammer dat er in de badkamer geen glazen aanwezig waren voor het poetsen van de tanden. Kamers zijn er op vooruit gegaan. Ontbijtzaal is te klein. Als Hotel vol zit heeft het te weinig plaatsen.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste

Bedankt voor het schrijven van een review. We zijn blij dat u over het algemeen tevreden was van uw verblijf.
We nemen uw feedback graag mee en kijken wat we hiermee kunnen doen en hoe we onszelf kunnen verbeteren.

Beoordeeld op 23 oktober 2021

Prima hotel, geen extreme luxe maar voor een nachtje Antwerpen zeer geschikt. Stukje buiten het centrum maar voor rond de 13 euro een Uber naar de stad. Hotelkamer was netjes en schoon. Ontvangst ook prima. Hotel ligt naast snelweg maar met raam dicht nauwelijks hoorbaar. Enige wat miste was de waterkoker, voet stond er wel maar waterkoker was nergens te vinden.

Beste

Bedankt voor de mooie review. Wat fijn te horen dat u een fijn verblijf had in ons hotel.
Verblijft u nog eens bij ons en mist er dan iets op de kamer? Laat dit dan zeker weten aan de receptie!
We bezorgen het u graag alsnog.

Beoordeeld op 21 oktober 2021

Vriendelijk personeel, heel behulpzaam. De kamer was netjes en schoon. Voldoende parkeergelegenheid. De ligging was prima, vrij centraal. Gevarieerd ontbijt. We hebben het naar ons zin gehad. Wij zouden zeker een keer terugkomen!

Beste

Heel erg bedankt voor de fijne review. We verwelkomen jullie graag weer in Antwerpen!