Hotel Les Nuits(Antwerpen)
Eden Antwerp(Antwerpen)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Park Inn by Radisson Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
ibis
  • Bar/lounge
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Zwembad
Travelocity
  • Restaurant
Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
Priceline
  • Roomservice
28 mei 2018 beoordeeld

De eerste overnachting was niet fijn, we zijn daarom eerder vertrokken. Reactie van het hotel was heel netjes en we kregen een nieuwe overnachting. Dit was een totaal andere ervaring, schone - ruimere - kamer en verder een heel fijn verblijf gehad. We hebben genoten!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
WillemRe, Manager van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste Alice,

Fijn dat wij het goed hebben kunnen maken en hebben kunnen laten zien wat te verwachten valt van een Tulip Inn hotel. Graag tot ziens in Antwerpen!

General Manager

27 mei 2018 beoordeeld

Het ontbijt was zeer lekker, goed verzorgt en vriendelijke bediening. De kamer was echter maar matig. Zeer kleine ruimte en geen frigo aanwezig. We vroegen een tweepersoonskamer en we kregen een kamer met twee aparte bedden. Volgens de prijs van een bongobon was de kwaliteit zeer laag. Ook de badkamer was zeer klein en de lavabokraan ging los. De kamer heeft zeker een opknapbeurt nodig.

Kamertip: Zeker de kamer een goede opknapbeurt geven
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
WillemRe, Team van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste,

Dank voor uw review en fijn dat u ons ontbijt heeft kunnen waarderen. Jammer dat u over de kamer minder tevreden was. Tweepersoons kamers hebben wij in Twin en Double variant, en wij proberen immer indien aangegeven rekening te houden met de voorkeur van onze gasten. Boekt u volgende keer een Superior Kamer: groter, minikoelkast, gratis koffie&thee + mioneraalwater.

Graag tot ziens in Antwerpen!

Vriendelijke groet, best regards, cordialement, mit freundlichen Grussen,

Team Tulip Inn Antwerpen

15 mei 2018 beoordeeld

Kamer is aan de kleine kant, te weinig bergruimte. Douche in bad is onhandig, persoonlijk prefereer ik een grotere douchecabine. Erg belangrijk: de bedden zijn goed, heerlijk geslapen.
Het ontbijtbuffet is prima, een aanrader is het wafelijzer!

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
WillemRe, Manager van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Beste Desiree,

Dank voor de review. Na de renovatie zullen wij inderdaad inloopdouches hebben op de kamer, volledig vernieuwde kamers en nog betere bedden.

Graag tot ziens in Antwerpen!

Vriendelijk egroet,

General Manager

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima verblijf gehad. Vriendelijk personeel wat ons met de late aankomst nog van wat pintjes kon voorzien. Ontbijt niet uitgebreid maar wel voldoende. Het restaurant is wel wat krap voor de hoeveelheid kamers die het hotel telt. Badkamer in orde , bed ook, maar met harde kussens. Parkeergelegenheid is inderdaad matig.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken

Beste Marc,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen, graag tot ziens in Antwerpen!

Genrral Manager

10 mei 2018 beoordeeld

Schimmel zat aan de muur, haren op het bad, op de gang stonk het en de bedden waren niet fijn. Ik zal hier niet snel weer heen gaan. Met uitchecken werd er gevraagd of alles naar wens was. De man was niet echt heel verbaasd en totaal geen excuus. Het ontbijt was opzicht wel lekker.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
WillemRe, Team van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste,

Dit is totaal niet wat u van ons mag verwachten. Wilt u ons een herkansing geven en mag ik u na onze verbouwing uitnodigen voor een overnachting op onze kosten?

Wij horen graag van u, onze oprechte excuses voor deze slechte ervaring.

Team Tulip Inn Antwerpen