Gratis annuleren tot 05-02-22
PricelineUS$ 210
eDreamsUS$ 199
TravelocityUS$ 210
Beoordeeld op 24 oktober 2021

Mooi verzorgd hotel en zeer goed gelegen in het centrum van Antwerpen. Makkelijk parkeren bij het hotel tegen een goede prijs.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kan ook ontbijten op je kamer en er is zelfs een kleine binnenplaats om te zitten met goed weer.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 20 oktober 2021

Vooral de hartelijke ontvangst door de eigenaresse zelf, mooie ruime kamer, fantastisch bed, heerlijk ontbijt en sfeervolle ambiance van het hotel, maken van hotel ‘t Sandt echt een top adres! We komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 4 oktober 2021

Een aanrader voor elke reiziger, zeker als je met de auto naar antwerpen komt.
Leuke kamers, verzorgd ontbijt, kort bij alles.
Telkens ik naar Antwerpen kom en blijf overnachten, één adres. Echt een aanrader

Beoordeeld op 27 september 2021

Fijn hotel in authentiek gebouw gelegen in levendig deel van Antwerpen (maar niet in de toeristenmassa). Fijne ruime kamer met smaakvolle inrichting en heel fijn bed. Tuin waarin je het heerlijke (gezonde) ontbijt kan nuttigen en helemaal tot rust komt.

Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Een weekend weg betekent voor mijn vriendin en mij ontdekken, genieten en rust. Die eerste 2 is prima gelukt in Antwerpen, het rusten helaas niet. We betalen graag voor een mooi hotel en een heerlijke nachtrust. Het hotel is prachtig, maar de kamers zeer gehorig. De nacht in het hotel werd ook nog flink verstoord door een feest dat georganiseerd bleek door de eigenaar van het hotel. De klacht werd bij het uitchecken aangehoord zonder verdere actie. We hadden liever een goede nachtrust gehad, maar als alternatief was enige vorm van tegemoetkoming wel gepast geweest.