Priceline
Hotels.comUS$ 197
eDreamsUS$ 215
CheapTicketsUS$ 197
Beoordeeld op 1 augustus 2021

We hebben genoten van ons weekend Antwerpen en dit hotel was de perfecte uitvalbasis. 1 minuut lopen en je staat op de Grote Markt, maar toch zit je hier heerlijk rustig. Heerlijke bedden, super ontbijt met alles wat het hartje begeert en gastvrije mensen. Je kan hier ook een parkeerplaats reserveren maar met grote auto's wordt het erg krap...
Bedankt voor alles!

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Beste Anja,
Bedankt voor deze mooie review.

Prettig te vernemen dat ons hotel aan uw verwachtingen voldeed en dat onze comfortabele bedden en het uitgebreide ontbijt in goede aarde zijn gevallen. U kunt inderdaad parkeerplaatsen reserveren. Graag laten we u weten dat we ook grotere parkeerplaatsen beschikbaar hebben. Laat ons bij uw reservatie gerust weten dat u zo'n grotere plaats wilt!

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 21 september 2020

Weinig negatief over te zeggen, zeer centraal gelegen dicht bij winkels en restaurants, modern mooi ingericht hotel, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Eigen parking iets verder. Een hotel om terug te komen.

Datum van verblijf: september 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw fijne review.

Het doet ons veel plezier dat uw verblijf dusdanig naar wens was dat u het geschikt acht voor herhaling. Fijn dat de gastvrijheid van onze medewerkers en onze mooie inrichting pluspunten voor u vormden. We kijken alvast uit naar uw volgende bezoek!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 2 augustus 2020

Zeer mooi hotel in Antwerpen. Vriendelijk personeel en heel mooie kamer. Junior suite met gezellig terras; zalige rust. Ontbijt super goed verzorgd. Een aanrader als je van luxe houdt en in het centrum van Antwerpen wenst te logeren.

Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2020

Beste Kitty,
Bedankt voor uw feedback en hoge tevredenheidsscore.

Het doet ons veel plezier dat u van een zalig verblijf in eigen stad heeft genoten waar wij met met onze gastvrije medewerkers en mooie kamers aan mochten bijdragen. Leuk dat het ontbijt een pluspunt voor u betekende. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten en staan een volgende keer graag opnieuw voor u klaar!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Hotel Rubens ligt pal achter de Grote Markt. Het is zeer stijlvol en modern ingericht. De kamers zijn comfortabel en schoon. Er is een parkeergarage op loopafstand. Mijn dochter (14) en ik hebben genoten van een heerlijk verblijf in dit hotel. Enige minpuntje vonden wij dat er geen verse jus d’orange bij het ontbijt was maar sinaasappellimonade. In dit hotel hadden we verse jus verwacht. Maar zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Fantastisch te vernemen dat uw verblijf naar volle tevredenheid was. Wij zullen uw feedback over de jus d'orange zeker overwegen.

Graag verwelkomen we u een volgende keer opnieuw.

Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

De centrale ligging van het hotel in het hart van Antwerpen was de perfecte uitvalsbasis voor ons bezoek aan de stad. We hadden een mooie en ruime kamer met zalig bed en luxe badkamer. Een lekker en verzorgd ontbijt zorgden voor een goed begin van de dag. Het personeel was vriendelijk en attentvol. Kortom een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juni 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2020

Beste Vheijens,
Hartelijk bedankt voor uw fijne beoordeling en beknopte feedback.

Wat is het fijn om zo'n mooie woorden in ontvangst te mogen nemen! Het doet ons veel plezier dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging en het comfort van onze kamers en bedden.