Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Hotel Rubens ligt pal achter de Grote Markt. Het is zeer stijlvol en modern ingericht. De kamers zijn comfortabel en schoon. Er is een parkeergarage op loopafstand. Mijn dochter (14) en ik hebben genoten van een heerlijk verblijf in dit hotel. Enige minpuntje vonden wij dat er geen verse jus d’orange bij het ontbijt was maar sinaasappellimonade. In dit hotel hadden we verse jus verwacht. Maar zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Fantastisch te vernemen dat uw verblijf naar volle tevredenheid was. Wij zullen uw feedback over de jus d'orange zeker overwegen.

Graag verwelkomen we u een volgende keer opnieuw.

Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

De centrale ligging van het hotel in het hart van Antwerpen was de perfecte uitvalsbasis voor ons bezoek aan de stad. We hadden een mooie en ruime kamer met zalig bed en luxe badkamer. Een lekker en verzorgd ontbijt zorgden voor een goed begin van de dag. Het personeel was vriendelijk en attentvol. Kortom een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juni 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2020

Beste Vheijens,
Hartelijk bedankt voor uw fijne beoordeling en beknopte feedback.

Wat is het fijn om zo'n mooie woorden in ontvangst te mogen nemen! Het doet ons veel plezier dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging en het comfort van onze kamers en bedden.

Beoordeeld op 11 maart 2020

Wat een heerlijk hotel. Kregen prachtige kamer met openslaande deuren en eigen terrasje in binnentuin. Heerlijk bed. Prachtige badkamer, apart toilet. Goed gevulde minibar. Gezellige verlichting. Uitstekend ontbijt.
Zeer centraal gelegen, niettemin heel rustig. Eigen parkeergelegenheid (betaald).
Een absolute aanrader.

Kamertip: Kamers achter in het hotel, begane grond, met eigen terrasje, super! En dat middenin de stad.
Datum van verblijf: maart 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2020

Beste Roetje1,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en voor uw sympathieke woorden.

Het doet ons veel plezier dat uw verblijf dusdanig naar wens was dat u ons als een absolute aanrader aanbeveelt. Fijn dat u het terrasje in de binnentuin waardeerde en dat ook ons uitgebreide ontbijt een pluspunt voor u vormde. Het was een genoegen u te mogen ontvangen. Bij een volgend bezoek aan Antwerpen staan we dan ook graag weer voor u klaar!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Hotel Rubens is een zeer mooi, proper hotel!
Wij kregen een ruime kamer, alles wat je nodig hebt en zeer proper.
Goed geslapen, extra groot bed.
Vriendelijke bediening/personeel, lekker en voldoende ontbijt.
Het hotel is zeer goed gelegen in het centrum van Antwerpen en mogelijkheid tot parkeren bij het hotel.
Prijs - kwaliteit top!

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Beste gast,

Wat een fijne review, bedankt daarvoor! We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel! Op loopafstand van alle bezienswaardigheden en restaurantjes etc.
Kamers zijn netjes en schoon.
Ontbijt is lekker en personeel is vriendelijk.
Ook vond mijn man de ‘Napoleon’ snoepjes bij de receptie erg lekker :-)

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de nette kamers, de aangeboden snoepjes en ons uitgebreid ontbijt. Leuk ook dat u de vriendelijkheid van ons personeel benadrukt, we delen de complimenten zeker met ons team!