Beoordeeld op 7 augustus 2018

Heel vriendelijke ontvangst. Centraal gelegen. Ruime kamer . Zeer lekker ontbijt; We hebben gebruik gemaakt van de parkeermogelijkheid iets verder op....en we mochten de zondag gratis langer parkeren daar er toch een vrije plaats was

Datum van verblijf: juli 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een ruime, nette kamer. Het hotel is heel rustig en er is geen geluidshinder. Ontbijt was ruim en uitgebreid, doch had ik de indruk dat het broodje die ik had niet (kraak)vers was. De doucheproducten van Rituals waren ook zeer aangenaam.

Datum van verblijf: maart 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Beste Angélique,

We danken u voor uw feedback.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van een goede nachtrust bij ons en dat u hierbij helemaal tevreden was met de netheid en ruimte van uw kamer. Fijn dat u verder heeft kunnen genieten van onze Rituals producten en uitgebreid ontbijt.

We willen graag met u meedelen dat onze broodjes dagelijks vers worden aangemaakt. Ons team dankt u voor het compliment en hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi vernieuwd hotel centraal gelegen vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt in de prijs begrepen. Mooie kamer alles was aanwezig zeer verzorgd. Badkamer producten van rituals. Een leuk verblijf gehad.

Datum van verblijf: juni 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Beste Monique,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Beoordeeld op 6 juli 2018

Wij verbleven in april in hotel Rubens. Het hotel is zeer centraal gelegen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de pakeermogelijkheden die het hotel biedt maar hebben onze auto geparkeerd in de parkeergarage Grote Markt wat op korte loopafstand van het hotel is.
Het hotel is netjes. Mooie kamers. Vriendelijk onthaal. De ontbijtruimte is niet echt groot; wel mooi en sfeervol.

Datum van verblijf: april 2018

Geachte Marianne, vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Het verheugt ons dat u genoten hebt van onze goede ligging en de inrichting van uw kamer.

Wat fijn dat u onze ontbijtruimte mooi en sfeervol vond. Ons team bedankt u voor het compliment en staat tijdens een volgend verblijf opnieuw tot uw dienst.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Omdat het hotel dat we de vorige keren dat we Antwerpen hebben bezocht vol zat, hebben we deze keer Hotel Rubens gekozen. Hier hebben we geen spijt van gehad. Een mooi en keurig hotel met een prima ligging in het centrum. De kamer was prima. De badkamer was niet erg groot maar de inloopdouche was erg ruim en goed. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Er is een knusse binnenplaats waar je met mooi weer ‘s avonds nog lekker even kunt zitten om iets te drinken.

Datum van verblijf: april 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Beste Janke,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback.

We vinden het fijn om te horen dat u geen spijt heeft van uw keuze voor ons hotel en zijn erg blij dat we u van dienst hebben kunnen zijn.
Mocht u nogmaals Antwerpen bezoeken dan bent u opnieuw van harte welkom. Hartelijke groeten,

Didier Boehlen, General manager