Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi vernieuwd hotel centraal gelegen vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt in de prijs begrepen. Mooie kamer alles was aanwezig zeer verzorgd. Badkamer producten van rituals. Een leuk verblijf gehad.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2018

Beste Monique,

Hartelijk dank voor uw feedback.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was.

We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Met vriendelijke groet.

Didier Boehlen, General Manager

Beoordeeld op 6 juli 2018

Wij verbleven in april in hotel Rubens. Het hotel is zeer centraal gelegen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de pakeermogelijkheden die het hotel biedt maar hebben onze auto geparkeerd in de parkeergarage Grote Markt wat op korte loopafstand van het hotel is.
Het hotel is netjes. Mooie kamers. Vriendelijk onthaal. De ontbijtruimte is niet echt groot; wel mooi en sfeervol.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Geachte Marianne, vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Het verheugt ons dat u genoten hebt van onze goede ligging en de inrichting van uw kamer.

Wat fijn dat u onze ontbijtruimte mooi en sfeervol vond. Ons team bedankt u voor het compliment en staat tijdens een volgend verblijf opnieuw tot uw dienst.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Didier Boehlen, General Manager

Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Omdat het hotel dat we de vorige keren dat we Antwerpen hebben bezocht vol zat, hebben we deze keer Hotel Rubens gekozen. Hier hebben we geen spijt van gehad. Een mooi en keurig hotel met een prima ligging in het centrum. De kamer was prima. De badkamer was niet erg groot maar de inloopdouche was erg ruim en goed. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Er is een knusse binnenplaats waar je met mooi weer ‘s avonds nog lekker even kunt zitten om iets te drinken.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018

Beste Janke,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback.

We vinden het fijn om te horen dat u geen spijt heeft van uw keuze voor ons hotel en zijn erg blij dat we u van dienst hebben kunnen zijn.
Mocht u nogmaals Antwerpen bezoeken dan bent u opnieuw van harte welkom. Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel! Het oogt nieuw. Wij hadden een hele ruime fantastische kamer op de derde étage met zicht op de kerk. Prima bed, gelukkig een badkamer met een grote inloopdouche en airconditioning die je zelf kunt instellen. Een ontbijt met ruime keuze, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en het ligt tegen de Grote Markt aan. De parkeergarage ligt op 200 meter en is ook goed.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Beste Jan,

Vriendelijke dank voor uw uitgebreide feedback.

We zijn erg blij dat we u van dienst hebben kunnen zijn en dat u tevreden was met alles wat ons hotel te bieden heeft. We zullen uw complimenten doorspelen aan ons personeel.

Graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 11 april 2018

Perfect !! Mooi centraal gelegen hotel in hartje Antwerpen . Bij onze heel late check in werden we zeer vriendelijk en professioneel ontvangen door de nachtreceptionist . Zeer mooie kamer, luxueuze afwerking met zicht op het binnen pleintje , mini bar , inloopdouche, gratis internet ! . Zeer uitgebreid ontbijt in buffet vorm . Private parking niet ver van het hotel .

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Beste Didier,

Hartelijk dank voor deze leuke feedback.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u zich professioneel en vriendelijk ontvangen voelde.

Ook fijn dat u helemaal tevreden was met uw mooie kamer en faciliteiten. We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.