Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 289
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 308
Hotels.comUS$ 308
PricelineUS$ 309
TravelocityUS$ 308
Orbitz.comUS$ 308
eDreamsUS$ 289
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (301)
Beoordelingen filteren
301 resultaten
Waardering van reizigers
229
44
19
5
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
229
44
19
5
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 301 beoordelingen
Beoordeeld op 27 december 2021

Imagine, tweede kerstdag.

Wij komen aan met vrienden die ook in het hotel geboekt hadden op tweede kerstdag. De voorgevel kwam overeen met de foto’s op de website van het hotel, maar zodra we binnen liepen, werden we teleurstellend onthaald. Geen kaarsje aan, de openhaard uit. Het was compleet sfeerloos.
Wel willen we zeggen dat we het personeel ontzettend vriendelijk vonden. Wij denken dat er vanuit het management een bepaald beleid ontbreekt. Een beleid waarbij je de gast ontvangt, door middel van een warm bad.

Kortom, de prijs was veel te hoog voor de kamers en de sfeer. Voor 350 euro, moet het gewoon goed zijn, en dat was het niet.
Had de kamer 170 euro gekost, dan hadden we deze beoordeling waarschijnlijk niet geschreven.

Ik hoop dat het management, puur voor het bestaan van het hotel, verbeterd. Het hotel heeft namelijk alle potentie om een vijf-sterren hotel te zijn. Verbeterpunten zitten hem in de sfeer en hospitality. Wij raden de eigenaren aan om een reisje te maken naar andere small luxury hotels. Of, is het tijd voor een nieuwe generatie? We zijn benieuwd!

Kamertip: Neem niet de goedkope kamers, deze zijn verouderd.
Datum van verblijf: december 2021
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank MichelleS6268
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
De Witte Lelie Antwerp, General Manager van SLH De Witte Lelie Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2022
Google-vertaling

Dear Michelle,

Thank you so much for taking the time to provide a constructive review and we would like to extend our apologies for not meeting your expectations during your stay here with us.

It is a shame to hear that you changed your mind about your thoughts on the rooms after leaving the hotel. After initially bringing you to your rooms and hearing how beautiful you thought they were as you entered them led us to believe that you were satisfied and happy with the rooms that were given to you.

We would have been delighted to have found you a better room or a room that would have suited your expectations more should we have been given the opportunity to hear your feedback during your stay especially since you were the only guests in the hotel this day, we would have definitely found a solution. However after talking between yourselves and saying how lovely you found the rooms, it did not occur to us that you were unhappy.

It is true that our leopard lounge fireplace was not lit as it needs to undergo a few services in order for it to operate properly, however you were guided to our beautiful purple lounge where the fireplace was put on at your immediate request where you enjoyed some drinks before you went to dinner, again we would like to apologize as it did not occur to us that you were not enjoying this lounge with the fireplace as it is often the first choice from our guests to have a seat and enjoy some drinks.

Unfortunately, we do not leave the fires running while there is no one in the lounge as we pride ourselves in trying to reduce our use of energy and carbon footprint, a policy we believe can make an impact on the environment no matter how small each action is. A policy new generations and 5 star hotels are all starting to take steps towards. However should any guest wish to sit and enjoy our lovely lounge and fireplace we are more than happy to turn it on for you which only takes a few seconds.

Following your review also left on booking.com, yes there was only one staff member who looked after your group. Our hotel has been severly hard hit by the impacts of the ongoing pandemic and unfortunately we do not have the luxury to have multiple staff to look after 4 guests, something many hotels in this time would be able to relate too. Rest assured our staff are fully equiped and trained in all areas of the hotel and are more than capable of looking after 4 people. Of course should the hotel have had more guests that day besides your group we would have had more staff available.

We truly thank your for your support and stay with us during these tough times within the hospitality industry and hope to welcome you back to the hotel hopefully in the future where we can improve in the points you have made.

Apologies again for any inconveniance caused.

All the best,

Tayla
General Manager
Hotel De Witte Lelie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 september 2021

Wat een ervaring…! Charmant hotel op een rustige locatie in Antwerpen city. We kregen bij aankomst een upgrade van onze kamer van het personeel (Kregen kamer 9)
Het personeel is top en zo gastvrij/ vriendelijk. Kregen zelfs bij het uitchecken een rondleiding en mochten alle kamers gaan bezichtigen. Telkens weer “wauw” en “ohhh” bij het zien van de kamer. Zoveel aandacht voor details op alle vlakken. Hermes productjes in de badkamer… dank jullie wel voor de zalige ontvangt en hartelijkheid! Wij komen zeker nog eens terug.
Dana & Laura

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank danaantje
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
De Witte Lelie Antwerp, General Manager van SLH De Witte Lelie Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2022

Beste Dana en Laura,

Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf in Hotel De Wittte Lelie. Dank voor jullie mooie woorden, wij verheugen ons er alvast op jullie nogmaals te ontvangen in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,

Hotel De Witte Lelie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 mei 2021

De Witte Lelie is een heerlijk boetiekhotel. Het hele kader klopt: de smaakvolle inrichting is prachtig, de kamers zijn supermooi en origineel (wij verbleven in een deluxe kamer). De service en ontvangst zijn professioneel en optimaal. Prima ligging in een rustige straat midden in het centrum.

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank s0phie2205
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 6 september 2020

Na een zalig diner kwamen wij terug aan in het hotel net iets voor 24u. Wij hadden graag nog even nagenoten op de binnenplaats. Maar zaten nog maar net neer of er werd ons al verzocht naar de kamer te gaan. Dan maar een fles champagne op de kamer... voordat de fles half leeg was kregen we telefoon. Met de melding dat we te veel lawaai maakten. Wij waren hierover enorm verbaasd... wij zaten aan een tafeltje een glaasje te drinken en waren het fantastische eten van die avond aan het bespreken. De man aan de telefoon wees ons er ook op als wij niet akkoord waren we meteen konden vertrekken, dit alles op zo een onbeschofte manier dat we dan ook effectief besloten te vertrekken. Weliswaar als de fles leeg was. Op de terugweg naar benden kwamen we een gigantische zwarte hond tegen. De slordige man achter de Bali was verbaasd. Het leek wel of hij niet wist wat er gebeurde... “ Het was toch u aan de telefoon?” Vroegen we hem... waarop hij “ja” antwoordde. Toen mijn man nog een valies ging halen naar boven ( liften zijn niet aanwezig) en ik vroeg voor een refund. Wij hadden voor 2 nachten geboekt ( slechts 1 terug gekregen). Riep hij:” Jullie hadden maar niet zo dom moeten zijn jullie creditcard te geven!” Hij werd razend, roepen en dreigen. Hij nam mijn reiszak en gooide die op straat... op dat ogenblik ben ik gaan zitten om te verhinderen dat hij mij fysiek zou buiten zetten. Hij wees mij er ook op dat er camera’s hingen, dat was voor mij een geruststelling. Toen mijn man terug beneden kwam geloofde hij zijn ogen niet. Wat is hier aan de hand? Mijn man zag onmiddellijke dat hij onder invloed was en wees hem daarop. Wij hebben toen de politie gebeld. Daarna is hij zijn collega erbij gaan halen. Hij was wel nuchter en beleefder dan zijn collega. Dit hele gebeuren heeft daarna nog verder geduurd tot 3u s’nachts. Het was een zeer dure douche van meer dan 500€. Wij komen dan ook nooit meer terug en raden iedereen aan om twee keer na te denken alvorens de creditcard gegevens door te geven. Ann & Maarten

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Ann-Maarten
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
De Witte Lelie Antwerp, General Manager van SLH De Witte Lelie Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2020

Beste Maarten & Ann,

Het spijt me zeer deze review te moeten lezen, aangezien dit voorval ook voor ons als team is bijgebleven, zij het vanuit een andere invalshoek.
Reeds bij het inchecken kregen wij een argwaan over uw boeking. Om te beginnen weigerde u om een geldige credit card aan te beiden, wat een standaard policy is in ieder hotel. Dit omdat u beweerde dat u het bedrag al had overgeschreven, waarvan geen spoor te vinden was. Dat wij bij uw aankomst ook geld voor uw taxi moesten voorschieten, maakte onze ongerustheid alleen maar groter. Na aandringen heeft u dan toch gezwicht en de kaart van uw vrouw gegeven.
Onze nachtwaker heeft na klachten van de gasten in de kamer onder u naar uw kamer gebeld om vriendelijk te verzoeken het volume laag te houden. Als reactie dreigde u meteen te vertrekken. Toen u plots in de receptie stond met uw koffers en uw storting terugeiste, wist hij meteen dat er iets niet klopte aan dit verhaal. De feiten die u hierna aanhaalt over onze trouwe collega, die intussen al 10 jaar bij ons aan het werk is, kloppen niet met de realiteit die ik achteraf op onze camerabeelden heb kunnen zien. Gelukkig heeft hij mij er toen bijgehaald om deze zaak af te handelen. Als een toegift voor uw spontane vertrek heb ik dan voorgesteld om de kamerprijs maar voor een nacht in plaats van twee aan te rekenen op de credit card, aangezien u al gebruik had gemaakt van de kamer. Als wij alsnog het gestorte geld zouden ontvangen, waarvan u beweerde het overgeschreven te hebben, zouden we het meteen terugstorten. U ging hiermee akkoord.
Twee dagen later kregen we plots alsnog de storting binnen, wat ik zoals beloofd meteen teruggestort heb. Maar drie weken later ontving ik telefoon van u om nogmaals om een terugstorting te vragen. Nadat ik u kon bewijzen dat die al was gebeurd, voelde u blijkbaar nog de nood om deze review te schrijven over ons hotel.

Wij zullen er steeds alles aan doen om de nachtrust van al onze gasten te verzekeren. Dat dit voor u te veel gevraagd was, geeft u nog niet het recht om mijn werknemers te beschuldigen van onwaarheden. Ik nodig u en de lezers van deze review graag uit om ook onze andere reviews te lezen, waar er geen enkele vermelding is van de onprofessionaliteit die u doet uitschijnen over ons team. Ik ben trots op hen en hun werk, en laat telkens ik de deur uit wandel de verantwoordelijkheid van de receptie met een gerust hart achter in hun handen.

Ik wens u het beste toe en hoop dat u in de toekomst rustigere nachten mag meemaken.

Met vriendelijke groeten,

Sam De Mol
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 februari 2020

Goed hotel, mooie kamer, ontbijt voor 30 euro per persoon kan beter. Cappuccino uit een automaat vonden wij jammer vooral aangezien overal in de stad zulke goede koffie en lunchtentjes te vinden zijn.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank slanti204198
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken