Gratis annuleren tot 30-07-21
CheapTicketsUS$ 407
eDreamsUS$ 367
Orbitz.comUS$ 407
Beoordeeld op 6 september 2020

Na een zalig diner kwamen wij terug aan in het hotel net iets voor 24u. Wij hadden graag nog even nagenoten op de binnenplaats. Maar zaten nog maar net neer of er werd ons al verzocht naar de kamer te gaan. Dan maar een fles champagne op de kamer... voordat de fles half leeg was kregen we telefoon. Met de melding dat we te veel lawaai maakten. Wij waren hierover enorm verbaasd... wij zaten aan een tafeltje een glaasje te drinken en waren het fantastische eten van die avond aan het bespreken. De man aan de telefoon wees ons er ook op als wij niet akkoord waren we meteen konden vertrekken, dit alles op zo een onbeschofte manier dat we dan ook effectief besloten te vertrekken. Weliswaar als de fles leeg was. Op de terugweg naar benden kwamen we een gigantische zwarte hond tegen. De slordige man achter de Bali was verbaasd. Het leek wel of hij niet wist wat er gebeurde... “ Het was toch u aan de telefoon?” Vroegen we hem... waarop hij “ja” antwoordde. Toen mijn man nog een valies ging halen naar boven ( liften zijn niet aanwezig) en ik vroeg voor een refund. Wij hadden voor 2 nachten geboekt ( slechts 1 terug gekregen). Riep hij:” Jullie hadden maar niet zo dom moeten zijn jullie creditcard te geven!” Hij werd razend, roepen en dreigen. Hij nam mijn reiszak en gooide die op straat... op dat ogenblik ben ik gaan zitten om te verhinderen dat hij mij fysiek zou buiten zetten. Hij wees mij er ook op dat er camera’s hingen, dat was voor mij een geruststelling. Toen mijn man terug beneden kwam geloofde hij zijn ogen niet. Wat is hier aan de hand? Mijn man zag onmiddellijke dat hij onder invloed was en wees hem daarop. Wij hebben toen de politie gebeld. Daarna is hij zijn collega erbij gaan halen. Hij was wel nuchter en beleefder dan zijn collega. Dit hele gebeuren heeft daarna nog verder geduurd tot 3u s’nachts. Het was een zeer dure douche van meer dan 500€. Wij komen dan ook nooit meer terug en raden iedereen aan om twee keer na te denken alvorens de creditcard gegevens door te geven. Ann & Maarten

Datum van verblijf: juli 2020
De Witte Lelie Antwerp, General Manager van SLH De Witte Lelie Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2020

Beste Maarten & Ann,

Het spijt me zeer deze review te moeten lezen, aangezien dit voorval ook voor ons als team is bijgebleven, zij het vanuit een andere invalshoek.
Reeds bij het inchecken kregen wij een argwaan over uw boeking. Om te beginnen weigerde u om een geldige credit card aan te beiden, wat een standaard policy is in ieder hotel. Dit omdat u beweerde dat u het bedrag al had overgeschreven, waarvan geen spoor te vinden was. Dat wij bij uw aankomst ook geld voor uw taxi moesten voorschieten, maakte onze ongerustheid alleen maar groter. Na aandringen heeft u dan toch gezwicht en de kaart van uw vrouw gegeven.
Onze nachtwaker heeft na klachten van de gasten in de kamer onder u naar uw kamer gebeld om vriendelijk te verzoeken het volume laag te houden. Als reactie dreigde u meteen te vertrekken. Toen u plots in de receptie stond met uw koffers en uw storting terugeiste, wist hij meteen dat er iets niet klopte aan dit verhaal. De feiten die u hierna aanhaalt over onze trouwe collega, die intussen al 10 jaar bij ons aan het werk is, kloppen niet met de realiteit die ik achteraf op onze camerabeelden heb kunnen zien. Gelukkig heeft hij mij er toen bijgehaald om deze zaak af te handelen. Als een toegift voor uw spontane vertrek heb ik dan voorgesteld om de kamerprijs maar voor een nacht in plaats van twee aan te rekenen op de credit card, aangezien u al gebruik had gemaakt van de kamer. Als wij alsnog het gestorte geld zouden ontvangen, waarvan u beweerde het overgeschreven te hebben, zouden we het meteen terugstorten. U ging hiermee akkoord.
Twee dagen later kregen we plots alsnog de storting binnen, wat ik zoals beloofd meteen teruggestort heb. Maar drie weken later ontving ik telefoon van u om nogmaals om een terugstorting te vragen. Nadat ik u kon bewijzen dat die al was gebeurd, voelde u blijkbaar nog de nood om deze review te schrijven over ons hotel.

Wij zullen er steeds alles aan doen om de nachtrust van al onze gasten te verzekeren. Dat dit voor u te veel gevraagd was, geeft u nog niet het recht om mijn werknemers te beschuldigen van onwaarheden. Ik nodig u en de lezers van deze review graag uit om ook onze andere reviews te lezen, waar er geen enkele vermelding is van de onprofessionaliteit die u doet uitschijnen over ons team. Ik ben trots op hen en hun werk, en laat telkens ik de deur uit wandel de verantwoordelijkheid van de receptie met een gerust hart achter in hun handen.

Ik wens u het beste toe en hoop dat u in de toekomst rustigere nachten mag meemaken.

Met vriendelijke groeten,

Sam De Mol
General Manager

Beoordeeld op 20 februari 2020

Goed hotel, mooie kamer, ontbijt voor 30 euro per persoon kan beter. Cappuccino uit een automaat vonden wij jammer vooral aangezien overal in de stad zulke goede koffie en lunchtentjes te vinden zijn.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 19 december 2019

Perfecte gastheren in het hotel. Een heerlijk Home made breakfast tot de beste tips voor shops and restaurants.
Ruime kamer met free mini bar. Heerlijke Hermes badspullen.
Lounge kamers net open haard.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2019

Dit hotel is tot in elke hoek prachtig gestyled.
De staff is heel charmant en staat meteen voor je klaar.
De kamer waarin we sliepen (Deluxe Room nr. 10) was prachtig eclectisch ingericht met fantastische belichting en behangpapier. Ook een zeer rustgevende badkamer.
Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Mooi hotel, ruime ontvangst kamers met grote luxe banken
de presidential suite was ruim, met goud behangen en een heerlijk bed,.
De kamer was zeer rustig gelegen,
minibar was inclusief , niet ruim gevuld maar genoeg voor een nacht dat wij er waren,
helaas geen koffie of thee voorziening op de kamer, s ochtend koffie op de kamer laten komen en deze was inbegrepen, super , maar toch. of laat dit even weten via een memo
Verder een super locatie om nog eens naar toe te gaan

Datum van verblijf: september 2019