“Honest , great food, super.bediening...”
Beoordeling van Sjalot en Schanul

Sjalot en Schanul
Geclassificeerd als nr. 98 van 1.512 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: Onze menukaart bevat heel veel smakelijke pareltjes. Die vullen we aan met wat het seizoen en de markt ons aanreikt. Ons motto is dagvers en gezond .
31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Honest , great food, super.bediening. last minute binnen gevallen en super geholpen. ... Aanrader....

Schrijf een beoordeling

14 februari 2017 beoordeeld

Leuk interieur, je kan van bovenaf kijken hoe jouw slaatje of gerecht wordt bereid. Een aanrader ! Bio en eerlijke producten bij twee toffe madammen.

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren avond (zaterdag avond) gaan eten met zeven vrienden bij Sjalot en Schanul. Basic maar tof interieur leuke sfeer. Toffe kaart meer uitgebreid dan we dachten, wel spijtig dat er veel gerechten niet waren. Bij het opnemen van de bestelling liep het mis, de kelner van dienst noteerde twee gerechten verkeerd en gaf dit zelf toe. We besloten de gerechten toch te nemen, omdat het anders te lang duurde. De kelner gaf meteen de fout toe en zei dat de goedkoopste prijs aangerekend zou worden. Toen de rekening we de rekening kregen werden de foute en duurdere gerechten aangerekend, toen we dit melde kregen we de uitleg we werken met een witte kassa eens iets ingegeven kan dit niet meer aangepast worden. Dus we waren verplicht iets te betalen dat we niet bestelde. Voor de rest was het een aangename avond, met vriendelijke bediening.

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant gelegen in de oude stad vlakbij de markt. De zaak wordt gerund door 2 dames die met passie koken en opdienen. Zeer vriendelijke bediening. Gevarieerde kaart van kraakverse salades, pasta en een lekker stukje vlees met gebakken aardappelen. Ook de suggestie wijntjes waren top. Hier komen wij zeker nog terug.

14 december 2016 beoordeeld

een aanrader voor iedereen die in antwerpen komt.
2 meiden die koken met zoveel smaak en liefde.
en zaal personeel waar niet voor te veel is.
de witloofsalade is om vingers af te likken , als je niet weet waar te eten of te gaan is dit the place to be. mooi centraal gelegen.
ook als je van ervoor zegt dat je een allergie hebt houden ze hiermee rekening.
en maken ze nog steeds lekkere en vooral verse gerechten.
dit is voor mij the jane maar goedkoper en vooral even lekker

Reizigers die Sjalot en Schanul bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Sjalot en Schanul geweest? Deel je ervaringen!