“Lekker en gezellig”
Beoordeling van Sjalot en Schanul

Sjalot en Schanul
Geclassificeerd als nr. 98 van 1.512 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: Onze menukaart bevat heel veel smakelijke pareltjes. Die vullen we aan met wat het seizoen en de markt ons aanreikt. Ons motto is dagvers en gezond .
8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant gelegen in de oude stad vlakbij de markt. De zaak wordt gerund door 2 dames die met passie koken en opdienen. Zeer vriendelijke bediening. Gevarieerde kaart van kraakverse salades, pasta en een lekker stukje vlees met gebakken aardappelen. Ook de suggestie wijntjes waren top. Hier komen wij zeker nog terug.

Schrijf een beoordeling

14 december 2016 beoordeeld

een aanrader voor iedereen die in antwerpen komt.
2 meiden die koken met zoveel smaak en liefde.
en zaal personeel waar niet voor te veel is.
de witloofsalade is om vingers af te likken , als je niet weet waar te eten of te gaan is dit the place to be. mooi centraal gelegen.
ook als je van ervoor zegt dat je een allergie hebt houden ze hiermee rekening.
en maken ze nog steeds lekkere en vooral verse gerechten.
dit is voor mij the jane maar goedkoper en vooral even lekker

27 november 2016 beoordeeld

Reeds 22 jaar (!) zijn we vaste klanten bij Sjalot en Schanul. Dit is op zich al voldoende bewijs van degelijkheid en kwaliteit. Een (h)eerlijke keuken met dagverse groenten en lekker fruit. Twee professionele dames runnen de zaak met oog voor detail. Enkele eigenschappen: open keuken, mediterraans accenten, correcte prijzen, huiselijke sfeer, vlotte bediening, gezond eten ..
Zolang Sjalot en Schanul zich houdt aan hun visie en concept halen we gemakkelijk ons 25 jarig jubileum als klant !

21 november 2016 beoordeeld

We kwamen doorweekt van de regen aan in dit restaurant maar konden ons snel opwarmen aan de leuke sfeer en vriendelijke bediening. De kaart biedt vele originele salades aan maar ook liefhebbers van vlees komen aan hun trekken. Supergeraffineerd kan je deze keuken niet noemen, wel super vers en smaakvol. Je voelt je er thuis. De wijnkaart is relatief beperkt maar biedt goede prijs/kwaliteit o.a. enkele interessante Spaanse wijnen. Om nog eens terug te komen !

16 oktober 2016 beoordeeld

Gezellig restaurantje in de buurt van de Grote Markt. Vlotte en vriendelijke bediening. Ruime keuze, bijna alle gerechten in combinatie met een opvallend kraakverse en heerlijke salade. Als hoofdgerecht vlees van topkwaliteit. Dit alles voor een eerlijke prijs.

Reizigers die Sjalot en Schanul bekeken, bekeken ook

In Sjalot en Schanul geweest? Deel je ervaringen!