“Bijna 25 jaar klant !”
Beoordeling van Sjalot en Schanul

Sjalot en Schanul
Geclassificeerd als nr. 98 van 1.512 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: Onze menukaart bevat heel veel smakelijke pareltjes. Die vullen we aan met wat het seizoen en de markt ons aanreikt. Ons motto is dagvers en gezond .
27 november 2016 beoordeeld

Reeds 22 jaar (!) zijn we vaste klanten bij Sjalot en Schanul. Dit is op zich al voldoende bewijs van degelijkheid en kwaliteit. Een (h)eerlijke keuken met dagverse groenten en lekker fruit. Twee professionele dames runnen de zaak met oog voor detail. Enkele eigenschappen: open keuken, mediterraans accenten, correcte prijzen, huiselijke sfeer, vlotte bediening, gezond eten ..
Zolang Sjalot en Schanul zich houdt aan hun visie en concept halen we gemakkelijk ons 25 jarig jubileum als klant !

Schrijf een beoordeling

21 november 2016 beoordeeld

We kwamen doorweekt van de regen aan in dit restaurant maar konden ons snel opwarmen aan de leuke sfeer en vriendelijke bediening. De kaart biedt vele originele salades aan maar ook liefhebbers van vlees komen aan hun trekken. Supergeraffineerd kan je deze keuken niet noemen, wel super vers en smaakvol. Je voelt je er thuis. De wijnkaart is relatief beperkt maar biedt goede prijs/kwaliteit o.a. enkele interessante Spaanse wijnen. Om nog eens terug te komen !

16 oktober 2016 beoordeeld

Gezellig restaurantje in de buurt van de Grote Markt. Vlotte en vriendelijke bediening. Ruime keuze, bijna alle gerechten in combinatie met een opvallend kraakverse en heerlijke salade. Als hoofdgerecht vlees van topkwaliteit. Dit alles voor een eerlijke prijs.

29 augustus 2016 beoordeeld

Met vrienden hebben we dit restaurantje ontdekt. Een knus en gezellig plekje om te onthouden. Vriendelijke bediening, een mooi zicht in de open keuken waar de mensen achter het fornuis hun best doen om je iets lekkers te prepareren. Wij hebben enkele pastabereidingen genuttigd en enkele salades. Alles prima en erg smakelijk gepresenteerd. Kortom iets om te onthouden wanneer in Antwerpen city ! Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

25 augustus 2016 beoordeeld

Wij kwamen hier specifiek voor de salades, maar vóór het bestellen werd ons medegedeeld dat er geen salades besteld konden worden, omdat die op waren. Dat vonden wij zeer vreemd om 20:00u 's avonds. Wat we echter in de plaats bestelden was van uitstekende kwaliteit. Het is niet goedkoop, maar zijn geld wel waard. Misschien komen we nog eens terug voor de salades...

Reizigers die Sjalot en Schanul bekeken, bekeken ook

In Sjalot en Schanul geweest? Deel je ervaringen!