“Kraakvers”
Beoordeling van Sjalot en Schanul

Sjalot en Schanul
Geclassificeerd als nr. 98 van 1.512 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: Onze menukaart bevat heel veel smakelijke pareltjes. Die vullen we aan met wat het seizoen en de markt ons aanreikt. Ons motto is dagvers en gezond .
16 oktober 2016 beoordeeld

Gezellig restaurantje in de buurt van de Grote Markt. Vlotte en vriendelijke bediening. Ruime keuze, bijna alle gerechten in combinatie met een opvallend kraakverse en heerlijke salade. Als hoofdgerecht vlees van topkwaliteit. Dit alles voor een eerlijke prijs.

Schrijf een beoordeling

29 augustus 2016 beoordeeld

Met vrienden hebben we dit restaurantje ontdekt. Een knus en gezellig plekje om te onthouden. Vriendelijke bediening, een mooi zicht in de open keuken waar de mensen achter het fornuis hun best doen om je iets lekkers te prepareren. Wij hebben enkele pastabereidingen genuttigd en enkele salades. Alles prima en erg smakelijk gepresenteerd. Kortom iets om te onthouden wanneer in Antwerpen city ! Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

25 augustus 2016 beoordeeld

Wij kwamen hier specifiek voor de salades, maar vóór het bestellen werd ons medegedeeld dat er geen salades besteld konden worden, omdat die op waren. Dat vonden wij zeer vreemd om 20:00u 's avonds. Wat we echter in de plaats bestelden was van uitstekende kwaliteit. Het is niet goedkoop, maar zijn geld wel waard. Misschien komen we nog eens terug voor de salades...

24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk relaxed restaurant in de binnenstad. Ze gebruiken bio producten en van de dieren weet je dat ze een leuk leven hebben gehad.

29 juli 2016 beoordeeld

Top bediening, topmensen één voor één! Eerlijke, verse keuken & ieder gerecht is met liefde gemaakt, dat proef je!
Marieke & Chrisje hebben een geslaagd concept uitgebouwd! Iedere klant wordt bediend als een koning(-in) & je bent er geen nummer. Ik raad het iedereen aan! Als je Antwerpen bezoekt mag je dit restaurant niet vergeten zijn :-)! TOP

Reizigers die Sjalot en Schanul bekeken, bekeken ook

In Sjalot en Schanul geweest? Deel je ervaringen!