2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 89
Hotels.comUS$ 91
Official Hotel SiteUS$ 98
Beoordeeld op 31 oktober 2021

Kleinschalig, gezellig hotel direct tegenover het Centraal station. Wij hebben met 2 volw en 2 kids in een junior suite overnacht. Rustige kamet met genoeg ruimte. Ontbijt druk maar prima! Zowel bij aankomst als bij vertrek bagage achter gelaten

Datum van verblijf: oktober 2021
Naomi Avonds, Gastenservice/Front Office van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Beste gast,

Bedankt voor uw geweldige beoordeling, en voor uw bezoek aan ons hotel. Het doet ons enorm veel deugd te vernemen dat alles perfect naar uw wens is verlopen, met in het bijzonder uw kamer en ons ontbijtbuffet.

Beoordeeld op 28 oktober 2021

26-10 tot 28-10 geweest 1e nacht erg warm en airco werkte niet. Volgende dag aangegeven en super geholpen. Nagekeken en konden op dat moment niet verhelpen en gelijk andere kamer gekregen. Volgende werd gelijk geïnformeerd of alles goed was. Echt een supper service. Kamers waren goed en netjes.
Ontbijt was lekker en goed. Kort om, echte aanrader voor een volgende keer.

Datum van verblijf: oktober 2021
Naomi Avonds, Gastenservice/Front Office van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2021

Beste gast,

Bedankt voor uw aangename review, en voor uw bezoek aan ons hotel.
Onze excuses wat betreft de problemen tijdens uw eerste nacht. We zijn enorm blij dat u onze service hieromtrent kan appreciëren.
We hopen u dan ook snel weer opnieuw te verwelkomen.

Beoordeeld op 14 oktober 2021 via mobiele applicatie

Goede kamers in het centrum van Antwerpen. Wc apart van de badkamer altijd goed. Lekker ontbijt. Heerlijk bed. Ondanks dat het in het centrum van Antwerpen ligt heb je s nachts geen last van de mensen buiten. Hadden alleen van mij meer zenders op de tv gemogen

Datum van verblijf: oktober 2021
Naomi Avonds, Gastenservice/Front Office van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2021

Beste gast,

Bedankt voor uw zeer aangename beoordeling, en voor uw verblijf in ons hotel.
Heel fijn te lezen dat u ervan heeft kunnen genieten, met in het bijzonder uw kamer en onze locatie.
Onze verontschuldigingen wat betreft het aantal TV zenders. We bekijken in de nabije toekomst of we dit aanbod kunnen vergroten.

Beoordeeld op 14 oktober 2021 via mobiele applicatie

Nette kamer, apart toilet en badkamer. Goed bereikbaar en centraal gelegen. Ondanks de centrale ligging vlak bij het station geen geluidsoverlast ervaren.
Uitstekend ontbijt buffet met meer dan voldoende keuze.
Het personeel aan de balie staat je vriendelijk te woord, niets is ze te te veel

Kamertip: De toegang tot de eigen parkeergarage is wat aan de smalle kant

Beste gast,

Vriendelijk bedankt voor uw aangename beoordeling, en voor uw verblijf bij ons.
Het doet ons enorm deugd te horen dat alles perfect naar wens is verlopen. We hopen u dan ook snel weer opnieuw te kunnen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Leonardo hotel, aanrader voor gezin, op makkelijk te bereiken locatie bij centraal station. Mooie, nette kamer van alle gemakken voorzien. Leuke, hippe, eigentijdse entree. Zeer bekwaam en attent personeel.

Kamertip: Kamers met zicht op station zijn rustiger en helemaal gerestyled.
Datum van verblijf: augustus 2021
Naomi Avonds, Gastenservice/Front Office van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Beste gast,

Bedankt voor uw zeer aangename beoordeling en uw verblijf in ons hotel. Het doet ons zeer veel plezier te lezen dat alles geweldig is verlopen, en dat onze renovatie in de smaak valt.
We hopen u dan ook snel weer opnieuw te mogen verwelkomen.