Beoordeeld op 13 juli 2018

Nette kamer en het personeel is erg vriendelijk
Alleen vonden we het erg warm en met de deur open (we zaten aan de zijkant tegenover de Star Casino was het erg lawaaierig.
En ik miste eigenlijk nog een gemakkelijke stoel er stond er 1 en de bureaustoel zit niet erg comfortabel als je rug klachten hebt beiden .
Maar verder hebben we genoten !

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
LeonardoAntwerpen, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2018

Geachte, Hartelijk dank voor uw review en verrtouwen in ons hotel. We zijn verheugd te lezen dat u genoten hebt van uw verblijf in het Leonardo hotel te Antwerpen. Daarom willen wij u graag terug opnieuw verwelkomen in de verdere toekomst. Met vriendelijke groeten, Naomi Avonds Front Office Manager

Beoordeeld op 27 juni 2018

Het onthaal aan de receptie was zeer hartelijk. De kamers voorzien van alle comfort, koffie, thee, ...
Wij waren hier met een aanbieding, heb geen idee van de reguliere prijs, maar alles leek me prima.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
LeonardoAntwerpen, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2018

Geachte,
Hartelijk dank voor uw review en verrtouwen in ons hotel.
Daarom willen wij u graag terug opnieuw verwelkomen in de verdere toekomst.

Beoordeeld op 26 juni 2018

Het was vreselijk. Als je beluit toch te gaan gebruik dan nooit de garage van het hotel. Het is er stijl en krap. Het is niet te doen om daar een bocht te maken. Hierdoor heb ik forse schade aan mijn auto opgelopen. Vervolgens trof ik nog een vieze handdoek aan en de prullenmand was niet geleegd. Het ontbijt was ook niet geweldig. Klef brood en de koffie kon ook beter

• Verbleef: juni 2018, reisde alleen
LeonardoAntwerpen, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2018

Beste gast,
Eerst en vooral willen wij u bedanken voor uw verblijf in ons hotel.
Het betreurd ons te lezen dat u niet hebt kunnen genieten van uw verblijf. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij zullen u klacht bespreken in onze maandelijkse evaluaties.

Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

Schoon hotel alleen erg warm... en als je een raam open zet is er te veel lawaai van buitenaf...
dus voor mij helaas nooit meer...
Dus voor schoonheid en vriendelijkheid heel goed...
Voor warmte en lawaai... vreselijk

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
LeonardoAntwerpen, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Geachte,
Eerst en vooral willen wij u bedanken voor u vertrouwen in ons hotel.
Helaas lezen we dat uw verblijf niet naar al uw wensen zijn kunnen verlopen.
Onze excuses alvast voor het ongemak.

Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Voor gasten die graag dichtbij het Centraal Station willen zitten is het een ideaal hotel. Voor de rest is het verre van. Ontvangst was vriendelijk maar op de site stond dat de kamers airco hadden. Dat had onze dus niet. Andere kamer gekregen en die zou wel airco hebben maar door een storing zou die de volgende dag pas werken. Bij navraag blijken alleen de kamers vanaf de 3e etage airco te hebben. De kamers op zichzelf zijn prima (ook niet meer dan dat) maar badkamer en met name toilet zijn dermate klein dat je jezelf niet eens kan omdraaien. Ook laat de verf in t bad los. Zowel badkamer als toilet zijn dringend aan grote renovatie toe. Ook zijn de kamers erg gehorig. Ontbijt was karig (en dan is het nog zacht uitgedrukt). Absoluut niet de prijs waard die we ervoor betaald hebben. Personeel is vriendelijk.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
LeonardoAntwerpen, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Geachte gast,
Eerst en vooral willen wij u bedanken voor uw vertrouwen in ons hotel.
Graag hadden we gelezen dat u van een beter verblijf had kunnen genieten.
Helaas hebben niet al onze kamers airco. U kan natuurlijk altijd voorkeur vragen voor een kamer met airco. Wij doen ons best om er een te geven bij beschikbaarheid daarnaast kan u altijd een ventilator krijgen.
Uw andere minpunten zullen wij bespreken met onze technische dienst zodat dit voorkomen kan worden in de toekomst.
Graag willen wij ons excuseren voor deze ongemakken.
Toch willen wij van u een tweede kans zodat u kan genieten van de juiste service die de meeste van onze gasten hebben kunnen genieten.
Met vriendelijke groeten, Naomi Avonds Front-Office Manager