Park Inn by Radisson Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Fitnesscentrum
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 89 per nacht.

• Bar/lounge
Van der Valk Hotel Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Zwembad
  • Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 120 per nacht.

Travelocity
  • Restaurant
Ramada Plaza Antwerp(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
  • Roomservice
Holiday Inn Express Antwerp City North(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
12 mei 2018 beoordeeld

Het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg. Direct tegenover ligt een supermarkt, drogisterij en apotheek. De wandeling naar het centrum vergt ongeveer 15min. We hadden een familiekamer met een twee persoons bed en twee eenpersoons bedden. Erg grote ruimte met goede voorzieningen. Wel vonden wij de trap in de kamer gevaarlijk. Toiletbezoek in de nacht vergde hierdoor extra oplettendheid.

Kamertip: Beveiliging aanbrengen op de trap
Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, General Manager van Arass Hotel & Business Flats, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste Astrid,

Leuk dat u de tijd nam om een positieve beoordeling te schrijven.

Wat fijn dat u heeft genoten van uw schone en ruime familiekamer.

Het klopt inderdaad dat we in de buurt vele winkels en supermarkten hebben.

Bedankt voor uw feedback over de trap in de kamer. Helaas kunnen we aan de infrastructuur niet veel veranderen: we hopen dat u hier begrip voor heeft.
Ons team hoopt u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen in Antwerpen!

Met warme groeten,
Filip Goorden, General Manager

18 april 2018 beoordeeld

Een heerlijke frisse mooi ingerichte hotelkamer met etage naar badkamer en slaapkamer. Goeie voorzieningen om eventueel zelf te koken.Elke dag netjes schoongemaakt en aangevuld. Supermarkt aan de overkant van het hotel, Metro station op loop afstand. Vriendelijk receptie personeel.Hotel staat aan een drukke straat waardoor uitzicht minder is.
Airco aanwezig. Parkeren op prive terrein is erg handig en veilig, wel jammer dat het 16 euro per dag kost. Voor ons een zeer geslaagd verblijf.

Kamertip: Kamer 314 zit aan de achterkant van het hotel ook geen mooi uitzicht maar hierdoor ook geen geluidsoverlast
Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, General Manager van Arass Hotel & Business Flats, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Beste,

Wat leuk te horen dat u en uw vrienden een uitstekend verblijf hebben gehad bij ons. Bedankt dat u onze ligging vlakbij het centrum aanhaalt als groot pluspunt, evenals het comfort en de netheid van onze kamers.

We streven er altijd naar om de beste faciliteiten aan onze gasten te bieden en dat omvat het verstrekken van alle essentiële voorzieningen om uw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

Het zou ons verheugen u nogmaals te mogen verwelkomen.

3 maart 2018 beoordeeld

Zeer mooi aparthotel met heel mooie Penthouse (met groot terras) op 7-de verdieping. Personeel van zowel receptie als onderhoud is heel vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Alles is mooi en vooral heel netjes, wordt goed onderhouden. Zeer goede bereikbaarheid naar Centraal Station (trein), parken, winkels en centrum. Je bent binnen de kilometer op de Ring, wat verkeer naar buiten de stad heel gemakkelijk maakt.

Kamertip: Wij hebben in een Penthouse gelogeerd, wat een heel goeie keuze was!
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Arass Hotel & Business Flats, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2018

Beste gast,

We danken u vriendelijk voor de mooie recensie en perfecte tevredenheidsscore.

We zijn erg blij met uw lovende woorden over de inrichting en het onderhoud van ons hotel en de gastvrijheid van ons personeel.

Fijn dat u ook onze ligging ten opzichte van het centrum en verschillende uitvalswegen gewaardeerd hebt.

Nogmaals hartelijk dank voor uw mening en we hopen u in de toekomst terug te zien.

10 februari 2018 beoordeeld

Alles wat je nodig hebt, perfect parkeren, metro fiets en winkels in de buurt.
Vriendelijke medewerkers. Receptie wel vroeg gesloten. Kamer zeer ruim, badkamer schoon. Mooi uitzich over de stad. Bedden prima.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Arass Hotel & Business Flats, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

Beste Alexia,

We zijn blij te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en dat u tevreden was over de kwaliteit van de bedden, de grootte en netheid van de kamers en het uitzicht over de stad.

Na sluitingstijd van de receptie zijn we 24 uur op 24 telefonisch beschikbaar om u verder te helpen.
Aarzel een volgende keer zeker niet ons te contacteren wanneer u onze hulp nodig heeft.

We zijn ook blij te vernemen dat u tevreden was over onze locatie in Antwerpen centrum.

Ons team dankt u voor de complimenten over hun gastvrijheid.

Bij uw volgende bezoek staan ze zeker opnieuw voor u klaar!

21 oktober 2017 beoordeeld

Net zoals op de foto's. Was een prettige verblijf. Fijn dat er tegenover een supermarkt was. Wij hebben genoten van ons verblijf. Keukenspullen hadden iets meer gemogen, maar zo was het ook prima te doen. Aan te raden!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Julie B, Guest Relations Manager van Arass Hotel & Business Flats, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2017

Bedankt voor uw verblijf bij Arass Hotel*** & Business Flats! Ook bedankt voor uw feedback!