“Aangenaam tafelen in een hippe Antwerpse buurt”
Beoordeling van Meat&Eat

Meat&Eat
Geclassificeerd als nr. 9 van 52 Dessert in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juni 2018 beoordeeld

- vriendelijke en snelle bediening
- maaltijd zonder te veel franjes maar met goede ingredienten en lekker klaargemaakt
- gezellige drukte

gbmmanagers, Manager van Meat&Eat, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2018

Beste Jody,

Bedankt voor je positieve reactie en beoordeling, daar worden wij heel erg blij van!!

29 juni 2018 beoordeeld

We hebben reeds enkele keren geweest, en de kwaliteit is top ! Als je tegen een beetje gezellige drukte kan, is het er leuk vertoeven en zeer zeer lekker om te eten !

Beste Reneke,

28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, heel vriendelijke staf, gezellige plek en scherpe prijs!Hier kom ik telkens met plezier eten.

Beste Max,

28 juni 2018 beoordeeld

Wij waren hier met een groep vrienden. We hadden de cote à los voor 2 personen, de steak tartaar en de zesrib. Alles was zeer lekker. Frietjes en kroketjes ook heel lekker. Goede prijs kwaliteit

gbmmanagers, Manager van Meat&Eat, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2018

Beste Wendy,

20 juni 2018 beoordeeld

Gewoon TOP, SUPER lekkere steak, keuze in slaatjes, ook super goed. Heel vriendelijke bediening, en overschot vlees, mooi verpakt mee gekregen. Zal het aan iedereen aanbevelen....
Rit

Beste Rit,

Team Meat&Eat

Reizigers die Meat&Eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Meat&Eat geweest? Deel je ervaringen!