“STEAKDAY AT MEAT & EAT”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit. Jammer dat de formule steakday niet de mogelijkheid biedt om individueel bakwijze van het vlees te kiezen. Voor de rest TOP

gbmmanagers, Manager van Meat&Eat, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Beste Luc,

Bedankt voor je positieve reactie en beoordeling, daar worden wij heel erg blij van!!

17 mei 2018 beoordeeld

Elke keer als ik hier kom, word ik super vriendelijk & persoonlijk onthaalt! Ook het eten is hier super lekker, momenteel al de beste steak dat ik ooit gegeten heb. En dat dan ook voor een super goede prijs. Je kan toch niet sukkelen voor een steak met frieten en een volledige kropsla voor maar €14...

Echt een aanrader, zou hier elke dag kunnen eten.

gbmmanagers, Manager van Meat&Eat, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Beste Bart,

En natuurlijk ben je elke dag welkom ;)

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar te beginnen?
De service en bediening is telkens top.
De chef van de zaal is altijd vriendelijk en behulpzaam als je hem iets vraagt.
Snel maar over naar het eten? Het vlees van de dry ager is geweldig, telkens opnieuw ga ik voor de steak met friet en elke keer opnieuw is het genieten.

Een aanrader voor iedereen die zin heeft in een goei stuk vlees en een glaasje rood!

Beste Ziggy,

Bedankt voor je positieve reactie en beoordeling, van de servive en chef tot het vlees!! Daar worden wij heel erg blij van.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Efficiënte en super vriendelijke bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit. Gerechten zijn altijd tot op de puntjes in orde! Goed aanbod, naar mijn mening het beste steak restaurant in Antwerpen

Beste Kim,

Bedankt voor je positieve reactie en beoordeling!! Daar worden wij erg blij van.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk onthaal en bediening zoals altijd.
Lekker eten, super kwaliteit voor mooie prijs.
Irish coffee was echt niet lekker deze keer, maar is vlug goedgemaakt door de zeer vriendelijke maître.
( voordien altijd wel lekkere Irish coffee gedronken!)
Wij komen zeker terug.

Reizigers die Meat&Eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Meat&Eat geweest? Deel je ervaringen!