“Ik wil u graag waarschuwen voor dit rampzalig restaurant”
Beoordeling van Roji Sushi

Roji Sushi
Geclassificeerd als nr. 298 van 1.646 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 december 2017 beoordeeld

Ik ben thuis in de zetel gaan zitten na mijn bezoek aan Roji om te bekomen van de ergste restaurant-ervaring van de laatste jaren. Het eten, de hoge rekening en het eindeloze wachten tussen de gangen is zwaar te verteren.
Onze reservatie was om 20h30 en we waren ruim op tijd aangekomen. Tijdens het wachten reeds onze keuze gemaakt : we kiezen beide voor de 5 gangen menu. Om 21h was onze tafel pas vrij. De eerste gang werd uiteindelijk om 21h30 geserveerd. We zijn doorgegaan zonder de 5de gang, het desert, af te wachten, het was ondertussen reeds 23h30.....Roji heeft er 2,5 uur over gedaan om 5 gangen te serveren waarvan 3 gangen een koud gerecht waren (een slakkentempo van 30 minunten per gang). Rekening houdend met de grootte van het gezelschap (2) en de keuze van het gerecht (beide dezelfde menu) is dit een abonimabele prestatie.
Of de kwaliteit van het eten het wachten goed maakt? Het hoofdgerecht bestond uit vlees in een bouillon met groenten (erg lekker en mals) en een stuk gesneden vlees op een plank. Om dit laatste stuk te kunnen eten hebben wij het tussen onze tanden en handen in stukken moeten scheuren(!), vergeven van de pezen. Wij hebben de bediening erop attent gemaakt, het vlees is terug naar de keuken gegaan. Het nieuwe stuk vlees (onduidelijk of we hetzelfde terug hebben gekregen maar dat laat ik in het midden) had dezelfde kwaliteit als een zool voor een professionele bergschoen : ubertaai en oneetbaar.
Pluspunt : de heerlijke cocktails tijdens het wachten voor onze tafel die Roji van onze rekening heeft gehaald als tegenprestatie. De rekening bedroeg uiteindelijk toch nog euro 168...slik

Jasper S, Public Relations Manager van Roji Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2018

Beste,

Het is enorm jammer te horen dat uw avond in Roji niet naar wens was. Mijn oprechte excuses hiervoor. We doen steeds ons best om een aangenaam tempo vol te houden, de wachttijden kort te houden en uiteraard de beste kwaliteit van producten aan te bieden. Dit lijkt aan de hand van uw recensie helemaal niet gelukt te zijn. Ik geef graag toe dat de drukte in deze maand vaak zorgt dat de wachttijden inderdaad wel ons kunnen oplopen. Wat betreft de kwaliteit van onze gerechten, Wij werken steeds met dagverse, hoogwaardige producten. Ik ga samen met de chef en onze leverancier kijken wat er juist aan de hand was want dit mag inderdaad nooit de bedoeling zijn.

Ik hoop u alsnog opnieuw te verwelkomen en u dan te kunnen overtuigen van de troeven die Roji in huis heeft!

9 december 2017 beoordeeld

Het eten was heerlijk en de sfeer ook. Jammer maar 11 euro voor een glaasje huiswijn en 5 euro voor een bak slappe koffie vinden wij wel overdreven duur.

Beste,

Bedankt voor uw bezoek aan Roji! Leuk te horen dat u genoten heeft van de sfeer en de heerlijke gerechten. Onze prijzen proberen we conform met de markt te bepalen. We werken steeds met kwaliteitsvolle maar daardoor meestel ook duurdere producten.

Hopelijk hebben deze de pret niet bederft en mogen wij u opnieuw verwelkomen bij Roji in de nabije toekomst.

Roji

13 november 2017 beoordeeld

top keuken met veel keuze van verschillende gerechten ook de menu is een topper samen met de sake kaart - alleen jammer dat je achteraf naar de rook van de open haard ruikt

Beste heer Thomas,

Bedankt voor uw bezoek aan Roji. Steeds leuk te horen dat mensen hebben genoten van hun avond in ons restaurant. Wat betreft de openhaard doen we reeds lange tijd al het mogelijke, maar door de locatie van Roji zijn er weinig aanpassingen mogelijk.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Roji.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten in een prachtige omgeving. We hebben gekozen om het Roji 4 gangen menu te doen om zo de keuken wat te verkennen. Zeker een aanrader! Gezellig apperitieven aan de openhaard en dan begon onze culinaire ontdekking :-)

Beste Julie

Bedankt voor uw bezoek aan Roji. Steeds leuk te horen dat mensen hebben genoten van hun avond in ons restaurant. Onze menu's zijn steeds een goede keuze om onze kaart te leren kennen.

We hopen je dan ook weldra opnieuw te mogen verwelkomen in Roji.

5 november 2017 beoordeeld

Het begint ons op te vallen dat restaurants trendy zijn door zorgvuldige marketing. Het gaat niet meer om de klant maar om zo veel mogelijk de bezoeker uit te melken. Troef voor de uitbaters is daarbij dat het gros van de restaurantbezoekers gevoelig is voor deze "trendy" marketing aanpak en geen smaak en weinig culinaire ervaring hebben.

En zo trappen ook wij er weer in en belanden bij Roji.

Diverse mails hebben ons er op gewezen om de reserveringstijd te eerbiedigen. Dat doen wij dan ook en staan stipt op tijd ter plekke. Helaas zoals vele anderen moeten we ervaren dat er nog geen tafel beschikbaar is.

Als kleine kinderen staan we op onze beurt te wachten. Het personeel vindt dit schijnbaar normaal en uit geen enkele vorm van excuus. Is het kader dan zo bijzonder dat we ons dit moeten laten welgevallen?

Nee, absoluut niet. Dineren in een omgeving waar je elkaar niet kan verstaan, en de atmosfeer door de rokende open haard flink verpest wordt, is het niet goed toeven.

Compenseert het eten dat? Nee! En daar moest ook nog eens de hoofdprijs voor betaald worden. Ongelofelijk!

Resumerend: hier komen we nooit meer terug!

Reizigers die Roji Sushi bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Roji Sushi geweest? Deel je ervaringen!