“schitterend zoals het hoort”
Beoordeling van Roji Sushi

Roji Sushi
Geclassificeerd als nr. 290 van 1.658 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 november 2017 beoordeeld

top keuken met veel keuze van verschillende gerechten ook de menu is een topper samen met de sake kaart - alleen jammer dat je achteraf naar de rook van de open haard ruikt

Jasper S, Public Relations Manager van Roji Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2018

Beste heer Thomas,

Bedankt voor uw bezoek aan Roji. Steeds leuk te horen dat mensen hebben genoten van hun avond in ons restaurant. Wat betreft de openhaard doen we reeds lange tijd al het mogelijke, maar door de locatie van Roji zijn er weinig aanpassingen mogelijk.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Roji.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten in een prachtige omgeving. We hebben gekozen om het Roji 4 gangen menu te doen om zo de keuken wat te verkennen. Zeker een aanrader! Gezellig apperitieven aan de openhaard en dan begon onze culinaire ontdekking :-)

Beste Julie

Bedankt voor uw bezoek aan Roji. Steeds leuk te horen dat mensen hebben genoten van hun avond in ons restaurant. Onze menu's zijn steeds een goede keuze om onze kaart te leren kennen.

We hopen je dan ook weldra opnieuw te mogen verwelkomen in Roji.

5 november 2017 beoordeeld

Het begint ons op te vallen dat restaurants trendy zijn door zorgvuldige marketing. Het gaat niet meer om de klant maar om zo veel mogelijk de bezoeker uit te melken. Troef voor de uitbaters is daarbij dat het gros van de restaurantbezoekers gevoelig is voor deze "trendy" marketing aanpak en geen smaak en weinig culinaire ervaring hebben.

En zo trappen ook wij er weer in en belanden bij Roji.

Diverse mails hebben ons er op gewezen om de reserveringstijd te eerbiedigen. Dat doen wij dan ook en staan stipt op tijd ter plekke. Helaas zoals vele anderen moeten we ervaren dat er nog geen tafel beschikbaar is.

Als kleine kinderen staan we op onze beurt te wachten. Het personeel vindt dit schijnbaar normaal en uit geen enkele vorm van excuus. Is het kader dan zo bijzonder dat we ons dit moeten laten welgevallen?

Nee, absoluut niet. Dineren in een omgeving waar je elkaar niet kan verstaan, en de atmosfeer door de rokende open haard flink verpest wordt, is het niet goed toeven.

Compenseert het eten dat? Nee! En daar moest ook nog eens de hoofdprijs voor betaald worden. Ongelofelijk!

Resumerend: hier komen we nooit meer terug!

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie zaak. Gezellig om aperitief aan de openhaard te nemen. De kwaliteit van de sushi is top. 1 van de beste die ik al gegeten heb. Wel zeer prijselijk. Maar zeker de moeite.

Beste,

Wij hopen u dan ook gauw terug te zien in Roji!

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor wie een hoger niveau zoekt, en kwaliteit verlangt # Roji een garante keuze
Cocktail # Sushi # MRY-meat

Reizigers die Roji Sushi bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Roji Sushi geweest? Deel je ervaringen!