“De klant is hier geen koning.”
Beoordeling van Roji Sushi

Roji Sushi
Geclassificeerd als nr. 299 van 1.642 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 november 2017 beoordeeld

Het begint ons op te vallen dat restaurants trendy zijn door zorgvuldige marketing. Het gaat niet meer om de klant maar om zo veel mogelijk de bezoeker uit te melken. Troef voor de uitbaters is daarbij dat het gros van de restaurantbezoekers gevoelig is voor deze "trendy" marketing aanpak en geen smaak en weinig culinaire ervaring hebben.

En zo trappen ook wij er weer in en belanden bij Roji.

Diverse mails hebben ons er op gewezen om de reserveringstijd te eerbiedigen. Dat doen wij dan ook en staan stipt op tijd ter plekke. Helaas zoals vele anderen moeten we ervaren dat er nog geen tafel beschikbaar is.

Als kleine kinderen staan we op onze beurt te wachten. Het personeel vindt dit schijnbaar normaal en uit geen enkele vorm van excuus. Is het kader dan zo bijzonder dat we ons dit moeten laten welgevallen?

Nee, absoluut niet. Dineren in een omgeving waar je elkaar niet kan verstaan, en de atmosfeer door de rokende open haard flink verpest wordt, is het niet goed toeven.

Compenseert het eten dat? Nee! En daar moest ook nog eens de hoofdprijs voor betaald worden. Ongelofelijk!

Resumerend: hier komen we nooit meer terug!

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie zaak. Gezellig om aperitief aan de openhaard te nemen. De kwaliteit van de sushi is top. 1 van de beste die ik al gegeten heb. Wel zeer prijselijk. Maar zeker de moeite.

Jasper S, Public Relations Manager van Roji Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2018

Beste,

Bedankt voor uw bezoek aan Roji. Steeds leuk te horen dat mensen hebben genoten van hun avond in ons restaurant.

Wij hopen u dan ook gauw terug te zien in Roji!

Met vriendelijke groeten

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor wie een hoger niveau zoekt, en kwaliteit verlangt # Roji een garante keuze
Cocktail # Sushi # MRY-meat

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi is erg smaakvol, net als de vlees en groenten gerechten! De presentatie is prachtig en ondanks dat het erg druk was, werden we goed geholpen. Personeel is erg vriendelijk en de ambiance is prachtig!! Wanneer je voor het pand staat, verwacht je niet dat je in een middeleeuwse kelder terecht komt! Echt een unieke ervaring!

19 juli 2017 beoordeeld

Natuurlijk weet je op voorhand dat dit geld kost, maar 250 EUR per koppel is best wat, soit. Genoeg bekende gezichten die avond weliswaar: Kobe Ilsen, Toby Alderweireld (super toffe kerel overigens) en Jelle Van Damme. Het eten was voortreffelijk, niets op aan te merken, allemaal zalige smaakbommen. Goede service....leuk om eens te doen!

Maxim D, Eigenaar van Roji Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017

Beste,
Ja, alles kost veel geld tegenwoordig...
Personeelskost hoogste in de wereld en we werken met de allerbeste, fijnste en duurste producten!
Bedankt voor uw feedback.

Reizigers die Roji Sushi bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Roji Sushi geweest? Deel je ervaringen!