“Sushi”

Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie zaak. Gezellig om aperitief aan de openhaard te nemen. De kwaliteit van de sushi is top. 1 van de beste die ik al gegeten heb. Wel zeer prijselijk. Maar zeker de moeite.

Jasper S, Public Relations Manager van Roji Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2018

Beste,

Bedankt voor uw bezoek aan Roji. Steeds leuk te horen dat mensen hebben genoten van hun avond in ons restaurant.

Wij hopen u dan ook gauw terug te zien in Roji!

Met vriendelijke groeten

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor wie een hoger niveau zoekt, en kwaliteit verlangt # Roji een garante keuze
Cocktail # Sushi # MRY-meat

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi is erg smaakvol, net als de vlees en groenten gerechten! De presentatie is prachtig en ondanks dat het erg druk was, werden we goed geholpen. Personeel is erg vriendelijk en de ambiance is prachtig!! Wanneer je voor het pand staat, verwacht je niet dat je in een middeleeuwse kelder terecht komt! Echt een unieke ervaring!

19 juli 2017 beoordeeld

Natuurlijk weet je op voorhand dat dit geld kost, maar 250 EUR per koppel is best wat, soit. Genoeg bekende gezichten die avond weliswaar: Kobe Ilsen, Toby Alderweireld (super toffe kerel overigens) en Jelle Van Damme. Het eten was voortreffelijk, niets op aan te merken, allemaal zalige smaakbommen. Goede service....leuk om eens te doen!

Maxim D, Eigenaar van Roji Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017

Beste,
Ja, alles kost veel geld tegenwoordig...
Personeelskost hoogste in de wereld en we werken met de allerbeste, fijnste en duurste producten!
Bedankt voor uw feedback.

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Roji heeft een mooie ambiance, eten in de gewelvenkelder geeft het een unieke locatie. Na een vriendelijk ontvangst kregen we een van de tafeltjes en konden wij onze keuzes voor de avond doorgeven. Vervolgens hebben wij om en om gegeten omdat het eten niet te gelijk werd opgediend. Het tussen gerecht (de soep) was vervolgens vergeten en werd na aangeven van ons bij het hoofdgerecht erbij gezet. Vervolgens wederom moeten wachten op het dessert en de bediening geattendeerd op het niet krijgen van ons dessert. Na excuses van de bediening en een drankje van het huis moesten wij helaas wederom lang wachten voor het kunnen pinnen van de rekening.

Maxim D, Eigenaar van Roji Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Beste,

Spijtig te horen dat u niet te vreden was, mijn excuses alvast!
Normaal gebeuren deze dingen niet, maar door een samenloop van omstandigheden blijkbaar deze keer wel.
Mijn personeel heeft u misschien niet de aandacht kunnen geven zoals wij normaal wel doen met hoogstaand gekwalificeerd personeel.
Daar het plots druk werd en enkele jongens afwezig waren, en ik ook toevallig om familiale redenen er niet was.
Maar ik begrijp dat u na dat wachen niet gelukkig meer bent met alles wat er dan nog wordt geserveerd en bediend wordt.
En wachten doet niemand graag
Ik stel voor om u volgende keer wel de Roji ambiance te kunnen geven met een betere bediening en extra van mij.
Laat u mij maar iets weten.

Mvg,
Gunter Landuyt.

Reizigers die Roji Sushi bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Roji Sushi geweest? Deel je ervaringen!