“heel lekker, maar heel duur”
Beoordeling van Roji Sushi

Roji Sushi
Geclassificeerd als nr. 270 van 1.606 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 juli 2017 beoordeeld

Natuurlijk weet je op voorhand dat dit geld kost, maar 250 EUR per koppel is best wat, soit. Genoeg bekende gezichten die avond weliswaar: Kobe Ilsen, Toby Alderweireld (super toffe kerel overigens) en Jelle Van Damme. Het eten was voortreffelijk, niets op aan te merken, allemaal zalige smaakbommen. Goede service....leuk om eens te doen!

Maxim D, Eigenaar van Roji Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017

Beste,
Ja, alles kost veel geld tegenwoordig...
Personeelskost hoogste in de wereld en we werken met de allerbeste, fijnste en duurste producten!
Bedankt voor uw feedback.

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Roji heeft een mooie ambiance, eten in de gewelvenkelder geeft het een unieke locatie. Na een vriendelijk ontvangst kregen we een van de tafeltjes en konden wij onze keuzes voor de avond doorgeven. Vervolgens hebben wij om en om gegeten omdat het eten niet te gelijk werd opgediend. Het tussen gerecht (de soep) was vervolgens vergeten en werd na aangeven van ons bij het hoofdgerecht erbij gezet. Vervolgens wederom moeten wachten op het dessert en de bediening geattendeerd op het niet krijgen van ons dessert. Na excuses van de bediening en een drankje van het huis moesten wij helaas wederom lang wachten voor het kunnen pinnen van de rekening.

Maxim D, Eigenaar van Roji Sushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Beste,

Spijtig te horen dat u niet te vreden was, mijn excuses alvast!
Normaal gebeuren deze dingen niet, maar door een samenloop van omstandigheden blijkbaar deze keer wel.
Mijn personeel heeft u misschien niet de aandacht kunnen geven zoals wij normaal wel doen met hoogstaand gekwalificeerd personeel.
Daar het plots druk werd en enkele jongens afwezig waren, en ik ook toevallig om familiale redenen er niet was.
Maar ik begrijp dat u na dat wachen niet gelukkig meer bent met alles wat er dan nog wordt geserveerd en bediend wordt.
En wachten doet niemand graag
Ik stel voor om u volgende keer wel de Roji ambiance te kunnen geven met een betere bediening en extra van mij.
Laat u mij maar iets weten.

Mvg,
Gunter Landuyt.

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vriendinnen de hele avond getafeld bij Roji. Je wordt verrast door de te gekke locatie en keurig ontvangen door vriendelijk personeel. Zowel de cocktails als de sushi zijn heerlijk! Enige punt van verbetering: alles (incl je kleding) stinkt naar haardvuur, dat ruik je trouwens pas als je Roji uitstapt. Verder: top tent!

22 april 2017 beoordeeld

gelegene in een gewelvenkelder. Bij binnenkomst viel al op dat er een rokerige sfeer hing vanuit de open haard. Dit heeft onze avond wel wat verpest, want het sloeg zelfs op de ogen.
Wij hadden het degustatiemenu genomen. De prijs hiervan was € 145 per persoon en dan nog zonder drank. De omschrijving was veelbelovend, echter de uitvoering viel, afgezet tegen de prijs erg tegen. Dit zijn prijzen die je in een 2 sterrenrestaurant kan verwachten (en dan is het nog steeds veel), maar wat er geboden werd kon echt niet tippen aan een 2 sterrenrestaurant. Dus mijn advies; neem dit nooit en beperk je tot de gewone klassieke kaart. Overigens het bijschenken van de wijnglazen was geen enkel probleem.
In dat menu zaten amuses , wat smaakvol was, ceviche van zeebaars en kingcrab wasabi, sushi en sashimi, 'zwarte' kabeljauw met zoete aardappel en lotusbloem, coquille met avocado en kwartel, Wagayu beef en wat desserts.
Zoals gezegd zeker niet slecht, maar echt overprijsd.

19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze gezellige oude kelder is het zeer romantisch en goed vertoeven. Hebben hier voortreffelijke gerechten gegeten. Vooraf chicken tyriaki als hoofdgerecht heerlijke biefstuk van gemasseerde koe. Als toetje gebakken banaan met passievruchten ijs en een heerlijke koffie na. Zeker een bezoek waard als je in Antwerpen bent. Alles bereid met verse producten en vriendelijke deskundige bediening. Voortreffelijke wijnkaart.

Reizigers die Roji Sushi bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Roji Sushi geweest? Deel je ervaringen!