2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 143
Agoda.comUS$ 151
eDreamsUS$ 143
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Buiten de geweldige locatie hadden we toch wat meer luxe verwacht van een executive kamer. Vloerbedekking in de gangen is wel aan vernieuwing toe. Niet storend maar had hogere verwachtingen van het Hilton. Geen gebruik gemaakt van ontbijt mogelijkheid omdat €26 per persoon wel aan de hoge kant is.

Kamertip: Parkeergarage schuin onder het hotel, ideaal. Echt een perfecte ligging. Niet al te hoge verwachtingen van de kamers hebben.
Beoordeeld op 26 september 2021

Heel gezellig hotel. Hartelijke ontvangst en super vriendelijk personeel. Een dikke pluim voor hen! De kamer was mooi, proper en zeer ruim.
Het ontbijt was gevarieerd en verfijnd. Hotel is een aanrader.

Beoordeeld op 22 september 2021

Zeer goed en vriendelijk personeel ook is de hygiene heel goed. Het ontbijt is fantastisch. De bar in de lobby is leuk en de bediening goed.
Ik kom er al jaren en boek dan ook altijd de geweldige vip lounge erbij waar je de hele dag snacks en bier en non alcoholische kan krijgen....Gratis

Beoordeeld op 18 september 2021

Heerlijk centraal in het oude centrum. Winkels en restaurants om de hoek. Ruim opgezet. Ook ruime kamers. Fantastisch ontbijt. Kortom, alles wat je nodig hebt om een heerlijk weekendje Antwerpen te beleven.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 20 augustus 2021

Elk jaar keren we meer dan tevreden terug voor een moeder/dochter 3 daagse. Vorig jaar helaas niet kunnen komen door de Corona maar dat hebben we dit jaar dubbel en dik goed gemaakt .
Voelt altijd een beetje als thuiskomen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Kristien Vantvelt, Guest Services / Front Office van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Beste Veronique,

Graag wil ik u namens heel het team bedanken voor de mooie woorden.
Het gevoel van thuiskomen is namelijk iets waar wij hard aan werken en graag willen overbrengen naar onze gasten.
Wij kijken er alvast naar uit jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Hilton Antwerp Old Town