eDreams
Travelocity
Lol.travelUS$ 181
Beoordeeld op 15 mei 2021

Prachtig hotel zeer vriendelijk personeel het hotel ligt op een schitterende locatie midden in Antwerpen veel restaurants winkels en mooie bezienswaardigheden nu was in het hotel alle eet en drinkgelegenheden gesloten ivm de pandemie maar normaal gezien kun je er zalig eten drinken en relaxen

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 2 januari 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben oudjaar doorgebracht in dit hotel met vrienden
Het was tot in de puntjes verzorgd en goed voorzien naar Corona normen
Het ontvangst was super
Het diner geserveerd op de kamer super de kamers tiptop
Het ontbijt kon niet beter
Dankjewel voor ons zo een mooie avond te bezorgen

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 28 februari 2020

Op de site stond dat de kamers geluids dicht waren, was helaas niet zo. Na aankomst hoorde we de buren al meteen.
Kamers zijn ook toe aan een grondige renovatie, alles is een beetje oudbollig.
Voor de rest was het prima. Kamer was schoon en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Beste 599elisa,

Hartelijke dank voor je positieve beoordeling en feedback.

Onze excuses voor het lawaai bij de buren. Onze 'connecting rooms' worden doorgaans verhuurd aan gasten die samen reizen.

Het spijt ons dat je niet de nodige stilte vond.

Vraag gerust voor uw volgend verblijf aan onze team members van de receptie om een kamer zonder tussendeur.

Fijn dat je de hulpvaardigheid en vriendelijkheid van ons personeel benadrukt.

Service is voor Hilton Antwerp een topprioriteit.

We hopen je nogmaals te mogen ontvangen, in een stillere kamer.

Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie

Toplocatie, midden in Antwerpen. En daar betaal je natuurlijk ook wel voor. Parkeren kan in de parkeergarage Groenplaats. De kamer was netjes en ruim. Helaas geen leuk uitzicht. De kamers kijken voornamelijk uit op een binnenplaats. De inrichting is klassiek, maar wel van alle gemakken voorzien. Het bed was kingsize met een zeer stevig matras. Alleen de kussens voor mij te zacht. Klein minpuntje. De ontvangst was zeer vriendelijk. Ook in de bar was men vriendelijk en service gericht. Daar hebben we gezellig wat gedronken. Ontbijt hebben we elders gegeten, dus daar kan ik niets over zeggen. Al met al was het een positieve ervaring, maar in een groot wat onpersoonlijk hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
HiltonAntwerpOldTown, Owner van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Beste marretjev2016,

Dankjewel voor het delen van je ervaring met Hilton Antwerp Old Town.

Fijn dat je de hulpvaardigheid en vriendelijkheid van ons personeel benadrukt. Service is voor Hilton Antwerp een topprioriteit.

Wat vervelend dat u het hotel als onpersoonlijk heeft ervaren. Toch hopen we u in de toekomst nogmaals te begroeten in Antwerpen.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 15 februari 2020

wij gingen gisteren in op het aanbod van de afternoon tea in de foyer van Hilton. Zoals aangegeven was dit gereserveerd om 15.00 u; bij aankomst werden we van het kastje naar de muur gestuurd door één van hun stagiaires. Als eindelijk beseft werd dat we wel degelijk gereserveerd hadden hebben we 45 minuten moeten wachten vooraleer gestart kon worden. De hapjes die geserveerd werden waren lekker, maar de hartige hapjes waren gewoonweg boertig groot; we hebben enige ervaring met afternoon teas en hadden fingerfood verwacht maar dit was het niet écht. Het personeel was onderbemand en niet bijzonder vriendelijk!

Datum van verblijf: januari 2020
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

Beste Lilianelismont,

Dank u wel voor uw feedback, wij vinden dit zeer belangrijk in ons continu streven naar een betere service.

Het spijt ons te moeten lezen dat u een niet zo aangename ervaring bij ons hebt gehad.

Het feit dat uw high tea niet tijdig klaar was valt te wijten aan een interne miscommunicatie, waarvoor onze oprechte excuses.

Dit is gecommuniceerd met de betrokken personen, zodat we dit in de toekomst kunnen vermijden.

Ook uw opmerkingen omtrent de service en het culinaire is met de verantwoordelijken besproken.

Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen ontvangen in ons hotel, om u ervan te overtuigen dat dit een éénmalige gebeurtenis was.

Nogmaals bedankt voor uw feedback.