Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

Park Inn by Radisson Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Eden Antwerp(Antwerpen)
Gratis annuleren tot 03/08
Boek nu, betaal bij aankomst
ibis
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

• Zwembad
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

• Bar/lounge
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 73 per nacht.

• Gratis parkeren
Holiday Inn Express Antwerp City North(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met ons gezin een overnachting gedaan in dit hotel.
Het heeft een mooie klassieke uitstraling en zowel bediening als ontbijt zijn dik in orde.
We sliepen op de executive floor, mooie grote kamers. Enig minpunt zijn de badkamers. Deze zijn erg gedateerd en kunnen mijn inziens niet meer in een hotel met deze staat van dienst.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ontvangst aan de receptie kamers waren ruim schoon en alles wat een kamer behoort de hebben was aanwezig ontbijt was fantastisch keuze in overvloed aardig bediening in de brasserie verblijf was gewoon weer TOP

Verbleef: november 2017, reisde met familie
21 november 2017 beoordeeld

Zéér goede bediening en keuken in de brasserie; ontbijt super. Maar het geheel van het hotel mag onder handen genomen worden; gereinigd en geschilderd. We kregen echter een kamer ("business room") palend aan de Beddenstraat..... Dit blijkt een laad- en los zone te zijn voor leveringen overnacht. We hebben onze twee nachten geen oog dicht gedaan.... spijtig voor dergelijk hotel met hoge prijzen. Nooit meer.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week hebben het concert van Jamiroquai bezocht in het Sportpaleis. Aansluitend hebben we overnacht in het Hilton aan de Groenplaats. De locatie is perfect. Je loopt zo het centrum in. De kamer is netjes met een erg fijn bed. De badkamer is verouderd. Je moet douchen in bad, onder een dun straaltje. Onderaan de muren is overal schimmel.
s'Morgens hebben we in het hotel ontbeten en dat was geweldig. Er is veel keus.
Hotel is wel aan een update toe. Tapijten in de gangen liggen er ook niet heel strak meer bij.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
9 november 2017 beoordeeld

Een keurig hotel op een fantastische locatie voor ee acceptabele prijs en met goede conferentie mogelijkheden. Weinig op aan te merken en zeker aan te bevelen. Jammer dat het weer niet mee werkte en ik persoonlijk wat grieperig was, maar daar kon het hotel natuurlijk niets aan doen

• Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts