Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben met ons gezin een overnachting gedaan in dit hotel.
Het heeft een mooie klassieke uitstraling en zowel bediening als ontbijt zijn dik in orde.
We sliepen op de executive floor, mooie grote kamers. Enig minpunt zijn de badkamers. Deze zijn erg gedateerd en kunnen mijn inziens niet meer in een hotel met deze staat van dienst.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Goede ontvangst aan de receptie kamers waren ruim schoon en alles wat een kamer behoort de hebben was aanwezig ontbijt was fantastisch keuze in overvloed aardig bediening in de brasserie verblijf was gewoon weer TOP

Beoordeeld op 21 november 2017

Zéér goede bediening en keuken in de brasserie; ontbijt super. Maar het geheel van het hotel mag onder handen genomen worden; gereinigd en geschilderd. We kregen echter een kamer ("business room") palend aan de Beddenstraat..... Dit blijkt een laad- en los zone te zijn voor leveringen overnacht. We hebben onze twee nachten geen oog dicht gedaan.... spijtig voor dergelijk hotel met hoge prijzen. Nooit meer.

Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Vorige week hebben het concert van Jamiroquai bezocht in het Sportpaleis. Aansluitend hebben we overnacht in het Hilton aan de Groenplaats. De locatie is perfect. Je loopt zo het centrum in. De kamer is netjes met een erg fijn bed. De badkamer is verouderd. Je moet douchen in bad, onder een dun straaltje. Onderaan de muren is overal schimmel.
s'Morgens hebben we in het hotel ontbeten en dat was geweldig. Er is veel keus.
Hotel is wel aan een update toe. Tapijten in de gangen liggen er ook niet heel strak meer bij.

Beoordeeld op 9 november 2017

Een keurig hotel op een fantastische locatie voor ee acceptabele prijs en met goede conferentie mogelijkheden. Weinig op aan te merken en zeker aan te bevelen. Jammer dat het weer niet mee werkte en ik persoonlijk wat grieperig was, maar daar kon het hotel natuurlijk niets aan doen

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts