• Zwembad
Hotel Les Nuits(Antwerpen)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Park Inn by Radisson Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
Eden Antwerp(Antwerpen)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Bar/lounge
Travelocity
  • Restaurant
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Zwembad
21 november 2017 beoordeeld

Zéér goede bediening en keuken in de brasserie; ontbijt super. Maar het geheel van het hotel mag onder handen genomen worden; gereinigd en geschilderd. We kregen echter een kamer ("business room") palend aan de Beddenstraat..... Dit blijkt een laad- en los zone te zijn voor leveringen overnacht. We hebben onze twee nachten geen oog dicht gedaan.... spijtig voor dergelijk hotel met hoge prijzen. Nooit meer.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week hebben het concert van Jamiroquai bezocht in het Sportpaleis. Aansluitend hebben we overnacht in het Hilton aan de Groenplaats. De locatie is perfect. Je loopt zo het centrum in. De kamer is netjes met een erg fijn bed. De badkamer is verouderd. Je moet douchen in bad, onder een dun straaltje. Onderaan de muren is overal schimmel.
s'Morgens hebben we in het hotel ontbeten en dat was geweldig. Er is veel keus.
Hotel is wel aan een update toe. Tapijten in de gangen liggen er ook niet heel strak meer bij.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
9 november 2017 beoordeeld

Een keurig hotel op een fantastische locatie voor ee acceptabele prijs en met goede conferentie mogelijkheden. Weinig op aan te merken en zeker aan te bevelen. Jammer dat het weer niet mee werkte en ik persoonlijk wat grieperig was, maar daar kon het hotel natuurlijk niets aan doen

• Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
18 oktober 2017 beoordeeld

Voor oudere mensen een heerlijk verblijf, rust boeiend, erholsam, veel musea, zeer mooie winkelsveilig ook in de avond. Vriendelijke en behulpzame bevolking Door de vele opgebroken straten moeizaam contact met de andere delen van de stad, vooral naar het noorden.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
18 september 2017 beoordeeld

- Deze kamer was om te huilen (439) met namen de badkamer, ik heb nog nooit zo'n vieze badkamer in een hotel gezien (schimmel in de tegels / Kitwerk, shampoo van de vorige gasten zat nog in de mengkraan etc. etc.). En dan kom ik vaak in Dorin, Radisson, Fletcher, Hotels van booking.com maar dit heb ik nog nooit zo vies gezien. - De minibar prijzen zijn te beschaamend voor worden, b.v. een KitKat welke in de winkel 0,70 kost reken jullie 5 euro voor, en een flesje water van 0,20 cent ..... - De gang van het Hotel (4de verdieping) leek wel een rokerhol, zo rookers geel is het behang. - Wij hadden in het restaurant een 3 gangen menu met half gaare rijsterpap, je mag het haast niet zeggen maar de Mac Donnalds zou het beter doen. - Het enige pluspuntje in het Hotel was het bed deze lag prima. Ik had een hele andere voorstelling van een Hilton Hotel, de ervaaring die ik met jullie Hotel Keten heb is dat dit een Low budget hotel is en dat ik eerst 3 keer rond ga kijken om deze te boeken.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
stephanievandenbosch, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Beste Duckietm,

Alvast bedankt voor het kiezen van Hilton Antwerp Old Town en voor het schrijven van deze review.

Het betreurt ons te lezen dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf bij ons.

We gaan uw feedback intern doornemen met ons management team.

Wij hopen u toch nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in de toekomst.

Met vriendelijke groetjes,
Stephanie