Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Vorige week hebben het concert van Jamiroquai bezocht in het Sportpaleis. Aansluitend hebben we overnacht in het Hilton aan de Groenplaats. De locatie is perfect. Je loopt zo het centrum in. De kamer is netjes met een erg fijn bed. De badkamer is verouderd. Je moet douchen in bad, onder een dun straaltje. Onderaan de muren is overal schimmel.
s'Morgens hebben we in het hotel ontbeten en dat was geweldig. Er is veel keus.
Hotel is wel aan een update toe. Tapijten in de gangen liggen er ook niet heel strak meer bij.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 9 november 2017

Een keurig hotel op een fantastische locatie voor ee acceptabele prijs en met goede conferentie mogelijkheden. Weinig op aan te merken en zeker aan te bevelen. Jammer dat het weer niet mee werkte en ik persoonlijk wat grieperig was, maar daar kon het hotel natuurlijk niets aan doen

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 oktober 2017

Voor oudere mensen een heerlijk verblijf, rust boeiend, erholsam, veel musea, zeer mooie winkelsveilig ook in de avond. Vriendelijke en behulpzame bevolking Door de vele opgebroken straten moeizaam contact met de andere delen van de stad, vooral naar het noorden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 18 september 2017

- Deze kamer was om te huilen (439) met namen de badkamer, ik heb nog nooit zo'n vieze badkamer in een hotel gezien (schimmel in de tegels / Kitwerk, shampoo van de vorige gasten zat nog in de mengkraan etc. etc.). En dan kom ik vaak in Dorin, Radisson, Fletcher, Hotels van booking.com maar dit heb ik nog nooit zo vies gezien. - De minibar prijzen zijn te beschaamend voor worden, b.v. een KitKat welke in de winkel 0,70 kost reken jullie 5 euro voor, en een flesje water van 0,20 cent ..... - De gang van het Hotel (4de verdieping) leek wel een rokerhol, zo rookers geel is het behang. - Wij hadden in het restaurant een 3 gangen menu met half gaare rijsterpap, je mag het haast niet zeggen maar de Mac Donnalds zou het beter doen. - Het enige pluspuntje in het Hotel was het bed deze lag prima. Ik had een hele andere voorstelling van een Hilton Hotel, de ervaaring die ik met jullie Hotel Keten heb is dat dit een Low budget hotel is en dat ik eerst 3 keer rond ga kijken om deze te boeken.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
stephanievandenbosch, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2017

Beste Duckietm,

Alvast bedankt voor het kiezen van Hilton Antwerp Old Town en voor het schrijven van deze review.

Het betreurt ons te lezen dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf bij ons.

We gaan uw feedback intern doornemen met ons management team.

Wij hopen u toch nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in de toekomst.

Met vriendelijke groetjes,
Stephanie

Beoordeeld op 14 september 2017

We waren hier slechts voor een overnachting maar komen hier zeker nog eens terug. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, ontbijt zeer uitgebreid, enige nadeel vonden wij het tapijt in de kamers, maar dat houd ons niet tegen om terug te gaan

Datum van verblijf: september 2017