“laad- en loszone”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hilton Antwerp Old Town
Beoordeeld als nr. 2 van 73 hotels in Antwerpen
21 november 2017 beoordeeld

Zéér goede bediening en keuken in de brasserie; ontbijt super. Maar het geheel van het hotel mag onder handen genomen worden; gereinigd en geschilderd. We kregen echter een kamer ("business room") palend aan de Beddenstraat..... Dit blijkt een laad- en los zone te zijn voor leveringen overnacht. We hebben onze twee nachten geen oog dicht gedaan.... spijtig voor dergelijk hotel met hoge prijzen. Nooit meer.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week hebben het concert van Jamiroquai bezocht in het Sportpaleis. Aansluitend hebben we overnacht in het Hilton aan de Groenplaats. De locatie is perfect. Je loopt zo het centrum in. De kamer is netjes met een erg fijn bed. De badkamer is verouderd. Je moet douchen in bad, onder een dun straaltje. Onderaan de muren is overal schimmel.
s'Morgens hebben we in het hotel ontbeten en dat was geweldig. Er is veel keus.
Hotel is wel aan een update toe. Tapijten in de gangen liggen er ook niet heel strak meer bij.

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
9 november 2017 beoordeeld

Een keurig hotel op een fantastische locatie voor ee acceptabele prijs en met goede conferentie mogelijkheden. Weinig op aan te merken en zeker aan te bevelen. Jammer dat het weer niet mee werkte en ik persoonlijk wat grieperig was, maar daar kon het hotel natuurlijk niets aan doen

• Verbleef: November, 2017, reisde voor zaken
18 oktober 2017 beoordeeld

Voor oudere mensen een heerlijk verblijf, rust boeiend, erholsam, veel musea, zeer mooie winkelsveilig ook in de avond. Vriendelijke en behulpzame bevolking Door de vele opgebroken straten moeizaam contact met de andere delen van de stad, vooral naar het noorden.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
18 september 2017 beoordeeld

- Deze kamer was om te huilen (439) met namen de badkamer, ik heb nog nooit zo'n vieze badkamer in een hotel gezien (schimmel in de tegels / Kitwerk, shampoo van de vorige gasten zat nog in de mengkraan etc. etc.). En dan kom ik vaak in Dorin, Radisson, Fletcher, Hotels van booking.com maar dit heb ik nog nooit zo vies gezien. - De minibar prijzen zijn te beschaamend voor worden, b.v. een KitKat welke in de winkel 0,70 kost reken jullie 5 euro voor, en een flesje water van 0,20 cent ..... - De gang van het Hotel (4de verdieping) leek wel een rokerhol, zo rookers geel is het behang. - Wij hadden in het restaurant een 3 gangen menu met half gaare rijsterpap, je mag het haast niet zeggen maar de Mac Donnalds zou het beter doen. - Het enige pluspuntje in het Hotel was het bed deze lag prima. Ik had een hele andere voorstelling van een Hilton Hotel, de ervaaring die ik met jullie Hotel Keten heb is dat dit een Low budget hotel is en dat ik eerst 3 keer rond ga kijken om deze te boeken.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
stephanievandenbosch, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Beste Duckietm,

Alvast bedankt voor het kiezen van Hilton Antwerp Old Town en voor het schrijven van deze review.

Het betreurt ons te lezen dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf bij ons.

We gaan uw feedback intern doornemen met ons management team.

Wij hopen u toch nogmaals te mogen verwelkomen bij ons in de toekomst.

Met vriendelijke groetjes,
Stephanie

14 september 2017 beoordeeld

We waren hier slechts voor een overnachting maar komen hier zeker nog eens terug. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, ontbijt zeer uitgebreid, enige nadeel vonden wij het tapijt in de kamers, maar dat houd ons niet tegen om terug te gaan

11 september 2017 beoordeeld

zeer centrale ligging geweldig gebouw exterieur & interior straalt grandeur uit van weleer zeer verzorgde & fijne keuken wij kunnen alleen maar positief zijn over dit hotel/restaurant . met de speciale formules zeer zeker zijn prijs waard

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antwerpen bekeken
Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp
Crowne Plaza Antwerpen
nr. 13 van 73 in Antwerpen
1.142 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hilton Antwerp Old Town geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hilton Antwerp Old Town

Adres: Groenplaats 32, Antwerpen 2000, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > Antwerpen > Antwerpen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Antwerpen
Nr. 2 luxe hotel in Antwerpen
Nr. 2 zakenhotel in Antwerpen
Nr. 4 romantisch hotel in Antwerpen
Prijsklasse: € 122 - € 291 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hilton Antwerp Old Town 4*
Aantal kamers: 210
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hilton EMEA, Booking.com, Hotels.com, Expedia, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hilton Antwerp Old Town met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hilton Antwerp
Antwerp Hilton

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?