“Beste locatie, beste hotel en beste ontbijt”
Beoordeling van Hilton Antwerp Old Town

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hilton Antwerp Old Town
Beoordeeld als nr. 2 van 73 hotels in Antwerpen
27 april 2017 beoordeeld

Als je blindelings boekt is dit niet het goedkoopste hotel, (maar er zijn altijd wel ergens aanbiedingen te vinden !!), maar het is zonder meer geweldige. Grote kamers (zie fotos), perfecte ligging in het hartje van de oude stad, perfect parkeren bijna onder het hotel (Groenplaats parking) wat wil je nog meer? Het ontbijt? Ook dat is gewoon perfect. Veel hotels vragen de hoofdprijs voor een 'doe-het-zelf' ontbijt waarbij jezelf alles moet gaan halen bij het Buffet. Niet bij het Hilton. Als je de tijd neemt om even rustig te wachten als je aanschuift, komt de ober al vragen of je koffie of thee wilt en natuurlijk hoe dat je de eieren wenst (uitsmijter, omelet, scrambled, etc). Die worden dan vers, jawel vers gemaakt. En een omelet met ham, kaas en champignons is niet de eerste de beste (zie foto). Kijk het zijn allemaal de kleine dingen die de prijs van dit ontbijt rechtvaardigen. Niet alleen de eieren zijn perfect, ook de ruime keuze aan vers brood, croissants, muffins, koffiebroodjes, etc, etc. Ook de speciaal gemaakte yoghurtjes met verse kersen en muesli. Er komt gewoon geen einde aan de keuzes. Na een dergelijk stevig ontbijt kun je de lunch gemakkelijk overslaan. Echt als je de kans hebt om voor het Hilton te gaan, doen !! Je maakt je verblijf in Antwerpen gewoon 2 keer zo aangenaam

Kamertip: Alle kamers zijn gewoon goed !!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner

26 april 2017 beoordeeld

We zijn hier een nachtje gebleven, we hadden de king deluxe kamer.
Deze was superruim ! Alles mooi afgewerkt, heel netjes.
Het personeel is ook heel vriendelijk.
Het ontbijt 's morgens, dat is pas wauw ! SUPERLEKKER !
We gaan vaak op hotel, maar dit is het beste ontbijt dat we al zijn tegen gekomen !!
Een aanrader eerste klas !

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
26 april 2017 beoordeeld

Als je in een Hilton slaapt heb je bepaalde verwachtingen, maar die werden maar matig ingelost. Aan de receptie werden wij correct onthaald, de kamer was degelijk maar droeg duidelijk sporen van sleet. Beschadigd meubilair, wegkwijnende voegen in de badkamer...De grote flat screen van LG was wel een pluspunt.
We vroegen of we nog konden eten in het restaurant en dat kon. De persoon die werd geacht ons te verwelkomen, de menukaarten en de wijnkaart te geven keek rond maar zag weinig en slechts na een boze blik kwam er enige reactie.
Om 14:10u aan tafel en bediend om 15:30u en dat voor twee hoofdschotels? Rondom ons niet afgeruimde tafels.
Bij het ontbijt weerom veel niet afgeruimde tafels en waarom maar één koffiemachine voor zoveel mensen? Het ontbijt was rijkelijk en de schotels werden steeds aangevuld.

• Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
25 april 2017 beoordeeld

Vandaag 25 jaar getrouwd en besloten de dag goed in te zetten met een ontbijt in eigen stad …
Dit was een prima idee…, zeer vriendelijke bediening, ruime keuze ( van warme gerechten tot supervers brood , zalm, youghurt met granola, pancakes en echte Brusselse wafels die je zelf mag bakken, chocoladefontein,…) en dit alles van uitstekende kwaliteit…
Verse jus aan tafel ingeschonken , koffie , thee of chocolademelk, je hoefde het maar te vragen en het werd met de glimlach gebracht …
Wat het voor ons nog specialer maakte was dat de cava , die we extra bestelden , ons aangeboden werd door Hilton … van service gesproken !
Wij waren aangenaam verrast en overwegen, ook al wonen we dichtbij ,om ook eens te komen logeren…
Bedankt, jullie hebben onze dag mee mooi gemaakt !

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
24 april 2017 beoordeeld

Perfect! Zeer comfortabele bedden en slaapgoed! Over het algemeen een schoon en net verblijf. Hilton is oud, bekend, gewend en ervaren! Van badkamer naar verblijf in de kamer aan de ouderwetse bureau een geweldig verblijf.

• Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime kamers, net hotel en vriendelijk personeel die erg bereidwillig is in het geven van informatie. Ontbijt was super! Na zakelijke meeting door toplocatie de mogelijk gehad om nog even snel de stad in te gaan.

Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
17 april 2017 beoordeeld

Was een fijne ervaring. En vooral appreciatie voor de vriendelijkheid van de mensen aan de receptie en de klantgeoriënteerdheid om voor kleine issues snel tot een oplossing te komen. Jammer van het lawaai dat het kuispersoneel 's ochtends maakte.

• Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Guest Relations Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Dear Mariam,
Thanks for posting this nice review about us.
As you mentioned it, our hotel enjoys a prime location in the heart of the old town of Antwerp, next to the iconic Cathedral of our Lady and a few steps from the railway station, the shopping district, restaurants and bars. Many thanks for your mention of our classic style, in perfect adequation with our central environment. We genuinely appreciate your touching words to the staff with regard to the good quality of service and reception.
Thanks for the valuable rating and see you soon again.
Stephanie, Guest Relations Manager.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antwerpen bekeken
Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp
Crowne Plaza Antwerpen
nr. 13 van 73 in Antwerpen
1.144 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hilton Antwerp Old Town geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hilton Antwerp Old Town

Adres: Groenplaats 32, Antwerpen 2000, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > Antwerpen > Antwerpen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Antwerpen
Nr. 2 luxe hotel in Antwerpen
Nr. 2 zakenhotel in Antwerpen
Nr. 4 romantisch hotel in Antwerpen
Prijsklasse: € 123 - € 304 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hilton Antwerp Old Town 4*
Aantal kamers: 210
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hilton Antwerp Old Town met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hilton Antwerp
Antwerp Hilton

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?