4 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 157
Hotels.comUS$ 156
Expedia.comUS$ 156
Skyscanner.comUS$ 159
Radissonhotels.comUS$ 156
StayForLongUS$ 163
Beoordeeld op 20 mei 2023

Hotel is ideaal gelegen om optredens in de Elisabethzaal bij te wonen .Ook om met de trein naar Antwerpen te komen en op korte afstand van bezienswaardigheden en shoppingstraat.
Rustig hotel en toch overal dichtbij .

Datum van verblijf: mei 2023
Reception Radisson, Other van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2023

Beste Julien
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en hopen u in de nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen.
Vriendelijke groet
Team Radisson Blu.

Beoordeeld op 14 mei 2023

Met de auto gegaan. Parkeren in hartje Antwerpen met ook de metro en tram voor de deur. Zou eerder de trein aanbevelen met het Centraal Station op loopafstand. Uitzicht vanuit het ontbijt was top! Goede bediening en vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 8 mei 2023

De kamer is echt top en de locatie geweldig. Ontbijt vond ik te duur, daarom zijn wij uitgeweken naar de broodjeszaak op de hoek. De parking was een test voor mijn driver skills en die van mijn mede gasten. Helaas was het zo druk in het zwembad, dat even ontspannen zwemmen er niet in zat. Toch zou ik hier graag nog eens terugkomen , voor de locatie en de service- maar dan zonder auto.

Beoordeeld op 7 mei 2023

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Inchecken meer personeel nodig. Uitchecken was voldoende personeel. Goed gelegen geografisch. Op vrijdag naar zaterdag nacht wel redelijke geluidsoverlast. Dronken mensen die thuis komen in de nacht, en vrouwen die op hakken lopen wat erg door dreunt

Beoordeeld op 1 mei 2023

Super centraal gelegen hotel met uitzicht op het prachtige Centraal Station,
Kamer zoals teverwa htenvoor een 4 sterren hotel. Heerlijk ontbijt met echt vers fruit en sinaasappelsap.Kortom heerlijke basis voor een onvergetelijk bezoek aan het mooie Antwerpen

Datum van verblijf: april 2023