Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 133
Booking.comUS$ 134
Hotels.comUS$ 133
Radissonhotels.comUS$ 134
eDreamsUS$ 134
getaroom.comUS$ 139
Beoordeeld op 23 november 2021

Een mooi hotel met prachtige kamers en vriendelijk personeel. Het ontbijt was uitgebreid en veel variatie en ruimte genoeg om te ontbijten. De kamer was ruim goed bed en ruime badkamer en een grote tv op de kamer.

Datum van verblijf: november 2021
Reception Radisson, Other van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2021

Beste jhoffm989821,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Wat een plezier om dit te lezen!
Wij hopen u zeker nogmaals bij ons te kunnen verwelkomen voor een nieuw fantastisch verblijf.
Met warme groet,

Beoordeeld op 19 november 2021

Als je midden in het centrum wilt zitten dan is Radisson Blu een perfecte keuze! Wij hadden de junior suite, een ruime kamer op de 8ste etage. Helaas geen uitzicht op het plein met het centraal station. Groot minpunt vonden wij het parkeren. De garage van Radisson is niet praktisch, smal, klein (grote auto’s kunnen met moeite keren) en het zat helemaal vol. Wij hebben uiteindelijk in de garage van de ZOO geparkeerd. Wij waren dus een behoorlijke duit kwijt voor vier dagen.

Beste Sandy,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Wij zijn blij te vernemen dat u het hotel als prima heeft bevonden.
Uw opmerkingen zullen uiteraard mee worden opgenomen ter verdere bespreking.
Hopelijk kunnen wij u nogmaals bij ons verwelkomen.

Beoordeeld op 16 november 2021

Ik had een upgrade geboekt naar een kamer voor 3 personen. Er zou een extra bed worden geplaatst. Dat bed stond er niet en er is meerdere keren om gevraagd. Verder was de kamer oud en smoezelig en helemaal niet zoals op de website. Geen fijne ervaring.

Beste Maria892021,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Het is met grote spijt dat wij lezen dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad.
Ons doel is om steeds te streven naar een maximale gastentevredenheid en wij zien hier dat dit voor uw verblijf niet is gelukt.
Alsook hebben wij de feedback wat het extra bed intern opgenomen om na te gaan wat er hierbij fout zou zijn gelopen en hoe dit naar de toekomst toe kan worden verbeterd.
Wij hopen alvast dat deze ervaring u niet zal weerhouden van nogmaals bij ons te verblijven wanneer u zich naar Antwerpen begeeft. Dit zal ons een unieke kans geven om dit terug goed te maken.

Beoordeeld op 15 november 2021

Heerlijk verblijf gehad in een super mooi hotel dat ideaal gelegen is. Er waren helaas problemen met de centrale verwarming waardoor de temperatuur in de kamer ontzettend hoog was en eigenlijk niet in te slapen viel.

Beste Fhogenhuis,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Wat leuk te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad!
Wel hebben we uw opmerkingen betreffende de verwarming goed opgenomen en wordt dit zeker verder intern doorgegeven.
Wij hope,n u nogmaals te kunnen verwelkomen naar de toekomst toe.

Beoordeeld op 12 november 2021

Het personeel was erg vriendelijk. De kamer was groot en voorzien van alle comfort. Het hotel ligt zeer centraal en je kan binnendoor naar de metro. De voorzieningen in het hotel zijn top! Enige minpunt was de temperatuur op de kamer. Deze was erg warm wat het slapen bemoeilijkte. De receptie legde uit dat de airco al op winterstand was gezet.

Datum van verblijf: november 2021
Reception Radisson, Other van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2021

Beste,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Het doet ons plezier te vernemen dat u heeft genoten van het prachtige hotel alsook van onze zeer centrale ligging, met natuurlijk het prachtige Centraal Station van Antwerpen nabij.
Met spijt vernemen wij wel dat u last heeft ondervonden van met de temperatuur in de kamer.
Wij hopen dat dit u niet zal weerhouden van nogmaals bij ons te verblijven wanneer u zich in Antwerpen begeeft.