Beoordeeld op 30 augustus 2020 via mobiele applicatie

Hotel zeker een aanrader .
Zeer proper mooie standaard kamer .

Ontbijt Starbucks was pover waterkoffie twee platgedrukte croissantjes fruit jus en dat voor 15€
Spijtig word het niveau van het hotel naar beneden gedrukt ,

Datum van verblijf: augustus 2020
Jens Truyens, Gastenservice/Front Office van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2020

Beste 51peterv,

Bedankt om te kiezen voor Radisson Blu Astrid en uw feedback te delen met ons hier op TripAdvisor.

Het doet ons plezier om te zien dat u ons hotel zou aanbeveilen bij andere reizigers.
Uw feedback met betrekking tot het ontbijt bij Starbucks, zal met het desbetreffende team besproken worden, zodoende in de toekomst iedereen van een heerlijk ontbijt te kunnen voorzien.

Met vriendelijke groeten,
Jens Truyens - Guest Service Manager

Beoordeeld op 30 juli 2020

Bij aankomst al een teleurstelling we hadden vroeg aankomen geboekt maar konden toch een uur op onze kamer wachten de receptioniste vertelde dit van de rekening af te halen echter niet gebeurt.hotel wel een mooie locatie personeel weet niet wat ze aan het doen zijn.

Datum van verblijf: juli 2020
Pim de Hooge, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Beste gast,

Het is met spijt dat wij lezen dat de aankomst ervaring in ons hotel helaas niet goed is verlopen en dat wij het verzoek voor een vroegere check-in niet goed in uitvoering hebben kunnen brengen.

Uiteraard streven wij ernaar om elke gast met de nauwkeurigheid en best mogelijke service te ontvangen en helaas is dat bij u niet goed gegaan.

Mocht u in de toekomst alsnog besluiten ons hotel te bezoeken, stuurt u ons dan een email op info.astrid.antwerp@radissonblu.com, zodat ik persoonlijk zorg kan dragen voor uw reservering.

Pim de Hooge
Cluster Front Office Manager

Beoordeeld op 29 juli 2020

Slechte ervaring door de Coronamaatregelen die dit hotel neemt .
Laten betalen voor een ontbijtbuffet terwijl je een kartonnen zakje krijgt met een minimaal aantal ( uitgedroogde ) dingen die je verplicht op je kamer moet opeten .
Bij uitcheck geen mogelijk om nog eens gebruik te maken van het toilet .
Totaal geen welkomstgevoel bij het inchecken of tijdens het verblijf .
Ik begrijp dat er Coronamaatregelen van toepassing zijn maar in vergelijk met andere hotels tijdens deze periode lijkt het mij meer op een kostenbesparing op de rug van de klant .

Beste,

Allereerst wil ik u graag onze oprechte excuses aanbieden voor de service beleving die u heeft ervaren bij ons. Het spijt ons om te horen dat de huidige maatregelen die wij hebben moeten invoeren zo'n impact hebben gehad op uw service beleving.
Weet dat deze situatie voor ons allen uiteraard zeer uitzonderlijk zijn en wij elke feedback goed analyseren om alsnog het beste te maken van de huidige situatie en de daarbij geldende beperkingen die zijn afgekondigd.

Samen met u hopen wij op aan verbetering van deze situatie in Antwerpen en dat wij ook spoedig weer meer faciliteiten voor onze gasten weer toegankelijk mogen maken.

Desondanks deze ervaring hopen wij u in de toekomst alsnog te mogen verwelkomen en mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan staan wij uiteraard tot uw beschikking via email: info.astrid.antwerp@radissonblu.com

Pim de Hooge
Cluster Front Office Manager

Beoordeeld op 28 juli 2020

Via de flairbon hebben we nogmaals dit hotel geboekt, die al hoog op ons scorebord stond. We zijn hier reeds een paar keer verbleven.
Onthaal was perfect met alle nodige veiligheidsmaatregelen. Kamer was super met alle nodige voorzieningen. We kregen zelfs een "business class" upgrade.
De ondergrondse garage (kleine plaatsen !)(21,00€/dag) is een pluspunt. Ook de locatie van het hotel blijft een troef. We hebben een goede nacht gehad.
Helaas in deze corona tijd hebben we geen gebruik gemaakt van het anders zo super lekker ontbijt daar er geen buffet was voor de veiligheid van ieder.
We komen hier graag en zullen dit hotel blijven kiezen uit vele andere te Antwerpen. Echt een aanrader.

Beste Jamy G,

Wat fijn om te lezen dat desondanks de huidige beperkende maatregelen omtrent de COVID-situatie u een prettig en comfortabel verblijf bij ons heeft gehad. Ook dat u heeft genoten van de upgrade naar één van onze premium kamers.
Samen met u hopen wij in de nabije toekomst inderdaad weer ons ontbijt buffet te kunnen aanbieden of een alternatief hierop.

Wij kijken uit naar uw volgend bezoek in Antwerpen.

Hartelijke groet,
Radisson BLU Astrid Team

Beoordeeld op 26 juli 2020

Een aan te raden hotel. Gelegen dicht bij het Centraal treinstation. Vlak bij het metrostation. De attractieve dierentuin is vlakbij. Om een stadswandeling te maken is dit hotel ook perfect gelegen. Kortom dit hotel is een aanrader om in Antwerpen even te logeren.

Datum van verblijf: juli 2020
Reception Radisson, Other van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2020

Beste Eddy Loterman,
Ontzettend bedankt voor de feedback omtrent uw verblijf bij ons.
We zijn heel blij om te lezen dat u een fantastisch verblijf had.
In de hoop dat we de gelegenheid krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als gast.

Met vriendelijke groeten,

Radisson Blu Astrid Hotel Team