Beoordeeld op 9 september 2018

Een 4-ster en de ligging ten opzichte van station en zoo deden ons tot dit hotel besluiten.
Wij voelden ons een klant maar geen gast. De check in verliep niet aangenaam. Het personeel ( balie ) is strikt commercieel en vertelt je de regels maar is zeker niet willens je te "verwennen" als gast. Op de vraag of onze kamer een minibar had, kon het meisje zelfs niet antwoorden. De juniorsuite is ruim maar zonder bureau, kaptafel of stoel. ( puur persoonlijk vinden wij verdieping 7 zonder balkon ook beklemmend ).
Het ontbijt heeft wat het "moet" maar niets meer. De ruimtes zijn druk en krap. Aan de liften was het erg lang wachten.
Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Verbleef: september 2018
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Beste,
Hartelijk dank voor uw tijd in het delen van uw ervaring.
Met spijt vernemen wij dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Wij zullen uw opmerkingen delen met de desbetreffende departementen aangezien u ons een unieke kans geeft om onze dienstverlening te verbeteren.

Wij hopen dat deze ervaring u niet zal weerhouden van nogmaals bij ons te verblijven zodat wij dit terug goed kunnen maken.

Florian Debot

• Verbleef: september 2018, reisde met vrienden

Beoordeeld op 3 september 2018

• Verbleef: september 2018, reisde voor zaken

Beoordeeld op 1 september 2018

goed hotel en geweldige omgeving. De slechte bereikbaarheid door een reorganisatie van het centrum van Antwerpen en het lawaai van bouw werkzaamheden in en naast het hotel wekken de nodige irritatie op vanwege het vroege tijdstip van aanvang.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie

Beste,

Met spijt vernemen wij dat u problemen heeft ervaren om tot het Radisson Blu hotel te komen omwille van de wegwerkzaamheden in de stad Antwerpen.
Alsook heeft u last ervaren van de werkzaamheden van het gebouw, zich bevinded naast het Radisson Blu Astrid Hotel.

Wij proberen steeds onze hotelgasten een kamer te geven die geen hinder ervaren van de afwerkingen in het gebouw naast ons.

Wij hopen dat dit u niet zal weerhouden van nogmaals bij ons te verblijven zodat wij dit terug goed kunnen maken.

Florian Debot
Guest Service Manager