Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.897)
Beoordelingen filteren
1.897 resultaten
Waardering van reizigers
546
859
339
94
59
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
546
859
339
94
59
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
15 - 20 van 1.897 beoordelingen
Beoordeeld op 9 september 2018

Een 4-ster en de ligging ten opzichte van station en zoo deden ons tot dit hotel besluiten.
Wij voelden ons een klant maar geen gast. De check in verliep niet aangenaam. Het personeel ( balie ) is strikt commercieel en vertelt je de regels maar is zeker niet willens je te "verwennen" als gast. Op de vraag of onze kamer een minibar had, kon het meisje zelfs niet antwoorden. De juniorsuite is ruim maar zonder bureau, kaptafel of stoel. ( puur persoonlijk vinden wij verdieping 7 zonder balkon ook beklemmend ).
Het ontbijt heeft wat het "moet" maar niets meer. De ruimtes zijn druk en krap. Aan de liften was het erg lang wachten.
Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Verbleef: september 2018
Bedank 14billy1954
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Beste,
Hartelijk dank voor uw tijd in het delen van uw ervaring.
Met spijt vernemen wij dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Wij zullen uw opmerkingen delen met de desbetreffende departementen aangezien u ons een unieke kans geeft om onze dienstverlening te verbeteren.

Wij hopen dat deze ervaring u niet zal weerhouden van nogmaals bij ons te verblijven zodat wij dit terug goed kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

Florian Debot
Guest Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 september 2018

  • Verbleef: september 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 4 september 2018

  • Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 3 september 2018

  • Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 1 september 2018

goed hotel en geweldige omgeving. De slechte bereikbaarheid door een reorganisatie van het centrum van Antwerpen en het lawaai van bouw werkzaamheden in en naast het hotel wekken de nodige irritatie op vanwege het vroege tijdstip van aanvang.

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Bedank pblaau885190
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Beste,

Met spijt vernemen wij dat u problemen heeft ervaren om tot het Radisson Blu hotel te komen omwille van de wegwerkzaamheden in de stad Antwerpen.
Alsook heeft u last ervaren van de werkzaamheden van het gebouw, zich bevinded naast het Radisson Blu Astrid Hotel.

Wij proberen steeds onze hotelgasten een kamer te geven die geen hinder ervaren van de afwerkingen in het gebouw naast ons.

Wij hopen dat dit u niet zal weerhouden van nogmaals bij ons te verblijven zodat wij dit terug goed kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

Florian Debot
Guest Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken