Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.899)
Beoordelingen filteren
1.902 resultaten
Waardering van reizigers
547
860
340
96
59
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
547
860
340
96
59
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
32 - 37 van 1.902 beoordelingen
Beoordeeld op 13 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Inchecken duurt lang, gigantische rij en het schiet niet op. Kamer was niet klaar. We waren met drie personen maar kamer was slechts voor twee personen gereed gemaakt. We hebben bewust een appartement geboekt maar konden hier met drie personen geen gebruik van de keuken maken omdat er geen keukengerei voor drie personen was, ook na vragen kwam dit niet. Douchespullen en handdoeken ook slechts voor twee ook hiernaar gevraagd. Ontbijt is een mierennest heel druk en weinig ruimte. Om 7u sochtends werden wij gewekt door een drilboor die bleef doorgaan waardoor we niet verder konden slapen. Het hotel heeft niets gedaan met onze klachten en we moesten een hoop geld voor onze overnachtingen betalen. Niet de moeite waard.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Bedank Yara K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2018

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in het Radisson Blu Astrid Hotel.
Met spijt vernemen wij dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan waarvoor wij ons uitdrukkelijk wensen te verontschuldigen.
Uw opmerkingen werden nauwgezet genoteerd en zullen worden meegedeeld aan de desbetreffende departmenten.
Wij hopen dat u nogmaals bij ons wil verblijven zodat wij dit terug goed kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

Florian Debot
Guest Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Lang gewacht bij check-in, zeer lang moeten wachten in de bar, overal ligt er wel iets zichtbaars aan vuil (stof achter de tv), lift die 10 cm hoger stopt, wel ruime businesskamers, health centre is ok, buurt is niet echt ok maar daar kan het hotel niet aan doen. Op zich "ca va", maar net niet naar verwachtingen... Jammer wat ik had meer en beter (en snellere service en meer properheid) verwacht.

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Bedank kriskrasje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2018

Beste Hotelgast,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Wij stellen onze gastentevredenheid zeer hoog in het vaandel en merken dat er voor een aantal zaken niet aan uw verwachtingen werd voldaan.
De opgenoemde zaken zullen worden meegedeeld met de desbetreffende departementen om dit naar de toekomst toe zeker te verbeteren.
Wij hopen dat deze laatste ervaring u niet zal weerhouden van nogmaals bij ons te verblijven zodat wij dit terug goed kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
Florian Debot
Guest Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Prima hotel, mooie kamer (business class, upgrade) heerlijk ontbijtbuffet met veel keuze en mooie ontbijtruimte. Locatie tegenover centraal station is heel plezierig. De service en benadering van het perosneel is prima.

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Bedank marroelofs
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2018

Beste Hotelgast,
Wij zijn zeer tevreden te vernemen dat u van uw verblijf heeft genoten.
Wij hopen u naar de toekomst toe nogmaals bij ons te kunnen verwelkomen voor een volgend super verblijf.
Met vriendelijke groet,
Florian Debot
Guest Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Florian D, Guest Relations Manager van Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2018

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Meer beoordelingen bekijken