We ondersteunen de volgende browsers:
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

“Prima hotel” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Leopold Hotel Antwerp

De beste prijzen voor -
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
“Prima hotel”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 25 februari 2012

Laat je niet afschrikken door het aangezicht van buiten, want dit is een prima hotel, prettige kamers, modern en sfeervolle ingericht. Heerlijke bedden en keuze uit drie soorten kussens. Paar fijne details, zoals waterkoker en een goede box voor je I phone.

• Verbleef Februari, 2012
      Service
FilipCaluwaert, Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordeling, 4 maart 2012
Beste,

Dank voor uw ervaringen met het Leopold Hotel te delen met de andere reizigers & met ons. Hierdoor kunnen wij onze service en ons product constant te verbeteren. Wij hopen dan ook om u in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen in het Leopold Hotel Antwerpen. Met vriendelijke groeten, Filip Caluwaert.
Schrijf een beoordeling

714 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (25)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
Brugge
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 22 februari 2012

Degelijke ontvangst, mooi ingerichte kamer metgoede matras, uitgebreid ontbijt. Onze kamer op het hoogste (8ste) verdiep was lawaaierig (vanwege - op het dak staande ? - airco-ventilatie die heel de nacht door regelmatig 10' aansloeg en een zware doordringende brom veroorzaakt).

• Verbleef Februari, 2012
      Service
FilipCaluwaert, Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordeling, 23 februari 2012
Dag Mr Goet,

Dank u voor uw ervaringen met ons hotel te delen met alle andere reizigers. Dankzij uw mededelingen kunnen wij de service & de kwaliteit van het Leopold Hotel verbeteren. Het doet ons heel veel deugd te lezen dat u echt wel genoten hebt van uw verblijf. Het lawaai van onze ventalatie wordt op dit moment onderzocht, zodat dit in de toekomst kan vermeden worden. Ik hoop dan ook dat we u zeer snel opnieuw mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Filip Caluwaert.
3 beoordelingen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 11 januari 2012

Wij hebben hier via een aanbieding gezeten, daardoor erg goed bevallen. Prima hotel voor paar nachten Antwerpen.

• Verbleef Januari, 2012
      Service
FilipCaluwaert, Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordeling, 10 februari 2012
Dag Mevr Borreman,

Dank u voor de tijd te nemen om uw ervaringen met het Leopold Hotel te delen met uw medereizigers. Het doet ons deugd te lezen dat uw genoten hebt van uw verblijf in het Leopold Hotel te Antwerpen. We hopen u in de toekomst nog te mogen verwennen en verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Filip Caluwaert
Groningen, Nederland
9 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 21 december 2011

Vriendelijk onthaal en zeer nette kamers met een prachtig uitzicht over de stad! Nette kamer met ruime badkamer en een zalig bed! Op loopafstand van het centrum (helemaal met het gratis plattegrondje) en vlakbij de Zoo. Ideale plek om Antwerpen te verkennen omdat je rustig slaapt, maar overal vlakbij zit.

• Verbleef December, 2011, bezocht met een partner
      Service
FilipCaluwaert, Manager van Leopold Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordeling, 13 februari 2012
Goedendag, graag zou ik u willen bedanken voor uw feedback van uw verblijf in het Leopold Hotel te Antwerpen. Dank zij uw commentaren kunnen wij ons hotel & service verbeteren naar toekomstige gasten. Inderdaad is het hotel zeer rustig gelegen, op een 5tal minuutjes van het stad. Het doet ons enorm veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Filip Caluwaert
8 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 20 december 2011

Zeer goed hotel. Vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt, op wandelafstand van het stadscentrum. Voor ons alleszins een aanrader.
Wij hadden een kamer op de hoek van het gebouw, deze kamer was zeer ruim, met een salon, nette grote badkamer, alles tip top. Wij vonden het ook een zalig bed!
Wij gaan zeker nog eens terug.

• Verbleef December, 2011
      Service
Dag Meneer, graag zou ik u willen bedanken voor uw feedback van uw verblijf in het Leopold Hotel te Antwerpen. Dank zij uw commentaren kunnen wij ons hotel & service verbeteren naar toekomstige gasten. Het doet ons enorm veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en zijn verheugd om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het Leopold Hotel. Met vriendelijke groeten, Filip Caluwaert
Koog aan de Zaan
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 31 oktober 2011

Ook wij waren verrast door de mooie, nette kamer. Elke dag is er goed schoongemaakt en is alles ververst. Het ontbijt is heel gevarieerd. We willen dit hotel aanbevelen

Kamertip: Ga naar de parking Nationale Bank i.p.v. Diamondland: wat verder lopen, maar veel goedkoper!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Oktober, 2011, bezocht met een partner
      Service
Dag Mevrouw, graag zou ik u willen bedanken voor uw feedback van uw verblijf in het Leopold Hotel te Antwerpen. Dank zij uw commentaren kunnen wij ons hotel & service verbeteren naar toekomstige gasten. Het doet ons enorm veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Filip Caluwaert
Gentbrugge
1 beoordeling
5 van 5 bollen Beoordeeld op 9 augustus 2011

Vriendelijk onthaal, mooie kamers, lekker ontbijt en gastvrij personeel. Zullen bij een volgend bezoek aan Antwerpen niet verder zoeken naar een ander hotel. Ligging was voor ons ook super. We hadden een aangename tijd in de Leopold.

• Verbleef Augustus, 2011, bezocht met familie
      Service
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antwerpen bekeken
op 0.4 km afstand
Astoria Hotel Antwerp
nr. 10 van 73 in Antwerpen
4.0 van 5 bollen 478 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Leopold Hotel Antwerp geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Leopold Hotel Antwerp

Gelegenheid: Leopold Hotel Antwerp
Adres: Quinten Matsijslei 25, Antwerpen 2018, België
Locatie: België > Vlaanderen > Antwerpen > Antwerpen
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): € 88 - € 149
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Leopold Hotel Antwerp 4*
Aantal kamers: 127
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Leopold Hotel Antwerp met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Antwerp Leopold Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?