Priceline
Gratis annuleren tot 28-01-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 30-01-22
Agoda.com
Booking.comUS$ 149
Hotels.comUS$ 148
eDreamsUS$ 149
Beoordeeld op 9 december 2019 via mobiele applicatie

Hotel hyllit, is een prima hotel midden in de stad. Het is een schoon en mooi hotel met vriendelijk personeel.

Wat met name het grote voordeel aan het Hyllit is, is de locatie. Je wandelt direct de winkelstraat in en ook het centraal station is om de hoek. Ook het stadspark en de dierentuin zijn op wandelafstand net als de oude stadskern.

Het ontbijt is aan de dure kant en niet echt bijzonder. Wij raden aan om in de stad te ontbijten, prijs/kwaliteit is dan beter.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 31 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel op loopafstand van het station. Je zit gelijk in een restaurantrijk gedeelde van de stad. Het hotel is best luxe. Kamer is mooi, toiletruimte goed geoutilleerd, de douche een zaligheid. Kortom, prima uitgangspositie voor een stedentrip.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn 3 nachten geweest, veilig netjes hotel, je krijgt een pasje wat toegang geeft tot lift en wellness. Heerlijk rustige kamer ook aan de straat kant. Het ontbijt voor €20 üü hebben we over geslagen en een ontbijt om de hoek bij panos gehaald voor een tientje voor 2. De auto hebben we aan de over kant (30 meter) in de Keyser parkeerd, ruimte veilig parkeerplaats net grote Bakken maar ook 20 Euro PD. Het hotel ligt om de hoek van de Bahnhof en de winkelstraat.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt perfect gelegen tussen het station en de stad in. Vlakbij het dierenpark. Het zwembad zag er mooi uit maar was wel koud en geen warm bad/jacuzzi aanwezig. Voor de rest was de kamer wel schoon en mooi. Lobby was erg mooi en netjes.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 maart 2019

mooi hotel, op wandelafstand van het centraal station. goed gelegen dicht bij de Zoo en de winkelstraten (de Meir) ruime kamer. de receptie is op het eerste verdiep, te bereiken met de lift. er is in het hotel ook wellness: zwembad, sauna en Turks stoombad. de sauna was prima, het stoombad moesten we nog zelf aansteken ... jammer.
Vriendelijk personeel, nette kamer, gratis wifi in hotel en lekker ontbijt. in het hotel kan wel een betere bewegwijzering naar welness of restaurant ...

Datum van verblijf: april 2018