Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, propere kamers, mooi zwembad(spijtig van de temperatuur was veel te koud) stoombad was kapot. Het ontbijt was in orde , het uitchecken ging zeer vlot. Ook heeft dit hotel een zeer mooie bar.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Dit is een heel prettig hotel in het centrum van de stad Antwerpen op een boogscheut van alle bezienswaardigheden cafés restaurants terrasjes winkels en het centraal station!mooie moderne kamers en opvallend vriendelijk personeel aan de receptie en in de hele leuke bar van het hotel,ik ben heel blij met dit hotel!kamers zijn ook heel stil!verheug me op het ontbijt morgen,nu lekker lopend de stad in!

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 10 april 2018

Dit hotel ligt vlakbij het centraal station van Antwerpen en midden in het winkel gebied. Mooie grote kamer met tv en koffie automaatje met dagelijks 2 kopjes koffie gratis. Schone badkamer met fijne douche.

Verbleef: december 2017
Beoordeeld op 22 maart 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel centraal gelegen in Antwerpen. Prima gerenoveerde kamers. Helaas bij het ontbijt nog geen verse jus d’orange. Dit zou in een 4 sterren hotel niet mogen ontbreken. Zalm ook iets te koud. Ook een afval bakje op tafel is er niet. Een gebakken eitje moet men ook speciaal bestellen en duurt dan best wel lang. Jammer dit kan beter. Voor de rest prima hotel voor een bezoek Antwerpen.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 februari 2018

gewoon lekker hotel, goed ontbijt, lekker midden in de stad en alles te lopen. kamers zijn schoon wat gedateerd maar prima te doen, vriendelijk personeel, parkeren is hier niet inbegrepen dus dat moet in een betaalde garage vind ik wel een minpunt voor een 5* hotel.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner