“Jaarlijks vrienden uitje”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Hyllit
Beoordeeld als nr. 18 van 73 hotels in Antwerpen
30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, prima service,top locatie ,3 min. van de Meir,eet gelegenheid op loop afstand. Kamers keurig, ontbijtbuffet prima. Parkeerplaats bij het hotel ietwat smal maar prima. Alles is te voet goed te doen.

Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel
Vriendelijk ontvangst ,proper tot in de puntjes
Wij hadden een junior suite het was een een door geweldig
Ontbijt heel goed
Hotel ligt heel centraal ,kort bij station en de winkelstraten
Wij komen terug

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel aan het station, vriendelijk ontvangst, had een junior suite, badkamer was aan renovatie toe met slecht werkende kranen, het ontbijt was beneden alles, ik denk niet dat ik er nog terug ga

Verbleef: April, 2017, reisde alleen
19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal in het centrum gelegen hotel met eigen parking tegen betaling. Ik had een prima kamer op het 3e verdiep. Collega's hadden junior suite op het 4e verdiep en deze leek wat gedateerd vergeleken met mijn kamer. Misschien moest hier nog worden gerenoveerd. Prima ontbijt. Niet echt goedkoop.

Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is goed, niet bijzonder, maar ook niet negatief. Dit in tegenstelling tot het personeel. Het begon al bij het inchecken toen zonder kennisgeving mijn paspoort werd gekopieerd. Het kopieren van staatseigendom is verboden door derden en tevens erg fraudegevoelig. Tevens is zonder kennisgeving mijn creditcard belast voor €200,- bij het inchecken. Dit staat echter niet in de boekingsvoorwaarden. Toen ik hiernaar vroeg, kreeg ik een vaag en ontwijkend antwoord.
Toen wij na inchecken naar onze kamer gingen, stonden op onze kamer twee poetskarren en een stofzuiger. Het kamermeisje had blijkbaar pauze en had haar poetsspullen op een lege kamer gedropt.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
23 februari 2017 beoordeeld

Erg teleurstellend verblijf. We dachten een keer een chic 4-sterren hotel te boeken in Antwerpen. Het werd hotel Hyllit. We betaalden hier 150 euro per nacht en hadden via hotelspecial.nl zelfs de VIP mogelijkheid bijgeboekt.

In onze kamer 219 zat schimmel op het plafon in de badkamer, stof in de welkoms glaasjes, een hing er een vreemde muffige geur in de hotelkamer, zelfs achteraf thuis nu nog in mijn kleding te ruiken.
De bedden zijn erg zacht , lagen niet lekker en de kussens ook niet, ik heb zelfs zonder kussen geslapen. Echt geen 4 sterren kwaliteit,
De openingstijden van het zwembad zijn zeer beperkt, terwijl we daar echt voor kwamen. We hadden ons na het diner gehaast om nog te kunnen zwemmen. Het zwembad en fitness is namelijk 's avonds maar open tussen 17.00 en 21.00. Vanaf 20.30 werden we door een medewerker weg gekeken en vanaf 20.50 werd er naar de klok gewezen, of we op tijd het zwembad konden verlaten. Niet bepaald ontspannen sfeer als je op vakantie bent.
Het hotel oogt erg oudbollig, dat hoeft op zich geen probleem te zijn, maar wel als het ook muf is en ruikt.
Voor het geld dat we voor de twee nachten hebben betaald, was het echt geen 4 sterren kwaliteit. Heel jammer

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
23 februari 2017 beoordeeld

Mooi hotel en centraal gelegen. Hotel heeft een eigen parking zodat je auto veilig geparkeerd staat (kosten €18,- per dag). Ontbijt was lekker en de kamer zag er netjes en schoon uit.

Personeel bij de receptie was vriendelijk, maar zakelijk.

Wel een wirwar van liften om ergens te komen.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antwerpen bekeken
op 0,4 km afstand
Crowne Plaza Antwerpen
nr. 13 van 73 in Antwerpen
1.123 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Hyllit geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Hyllit

Adres: De Keyserlei 28-30, Antwerpen 2018, België (Voorheen TOP Hotel Hyllit)
Locatie: België > Vlaanderen > Antwerpen > Antwerpen
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 9 zakenhotel in Antwerpen
Nr. 11 luxe hotel in Antwerpen
Prijsklasse: € 117 - € 174 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Hyllit 4*
Aantal kamers: 200
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotel Booker B.V., Weekend Desk, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Hyllit met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Top Hotel Antwerp
Antwerp Top Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?