Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Voor een huwelijk in Antwerpen blijven overnachten. Goede kamer, zacht bed, goede badkamer , prachtige tv. Waar liep het dan mis ? Wel het 21 euro ontbijt leek op een thriller ! Lekker uitgeslapen, ontbijt tot 11 u30 hadden ze gezegd aan de receptie. 10 u 20 naar beneden, ruim op tijd dus. We komen binnen,net een bom die ontploft was. Opengesmeerd ei op tapijt, tafels niet afgeruimd, bijna geen tafels heringezet, buffet zo slordig als maar kon. Een prefab pistolet genomen, wat aangekoekte omelet en wat gekookte hesp. Ik rook al van in de koelbank dat er iets zuur was. De hesp! Stinken! Dit gemeld, ze werd weggenomen maar niet vervangen. Geen excuses ook. Brood ronduit slecht, boter warm, fruitsap en melk leeg! Later vervangen. Geen lepeltjes bij de koffie, tafels naast ons bleef heel de tijd vuil staan, met eten van vorige op, moet ik doorgaan? Ik kan nog hoor. De etagere waar ik op uitkeek lag onder milimeters stof en vette kindervingers...Mooie zondagmorgen, dank u Crowne Plaza Antwerpen, beschaamd dat dit in ons land gangbaar is......F Jacques, gereserveerd onder Boens S.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Hannah B, Front Office Manager van Crowne Plaza Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2018

Beste,

Graag bedank ik u voor uw tijd om uw ervaring in het Crowne Plaza Antwerpen mee te delen.
Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft.
Om een verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, hoort uiteraard een goede afsluiter zoals ontbijt daarbij.
Uw feedback wordt gebruikt om ons team deze belangrijke service beter te laten opvolgen en voor te bereiden.

Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en te bewijzen dat dit een ongelukkig en eenmalig voorval was.
Nogmaals dank voor uw zeer gewaardeerde feedback.

Beoordeeld op 17 augustus 2018

Het hotel is smaakvol ingericht, het ontbijt was fantastisch, de kamer en het bed waren comfortabel, de parking was veilig en niet duur, het personeel was vriendelijk en professioneel, alles was proper.
KORTOM, prijs/kwaliteit zeer OK. Betaalbare luxe.

Verbleef: augustus 2018
Hannah B, Front Office Manager van Crowne Plaza Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw tijd om deze mooie review te schrijven.
We zijn heel blij en dankbaar te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in het Crowne Plaza Antwerpen.
We kijken alvast uit naar een nieuwe kans om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Wij komen al jaren in dit hotel. Het is gelegen op een goede locatie dicht bij de rijksweg met een goede verbinding naar het centrum. Het personeel is gast en service gericht. Pal voor het hotel is een busverbinding naar het hartje centrum van Antwerpen.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Hannah B, Front Office Manager van Crowne Plaza Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2018

Beste Mr/Mevr,

Hartelijk dank voor het doorgeven van deze mooie review.
Door feedback zoals deze blijven we voor onze top gastentevredenheid gaan!
Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen in het Crowne Plaza Antwerpen.

Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Ivm het concert van Carlos Santana hadden we in het voorjaar dit hotel wederom geboekt. Voor een bevriend stel onlangs ook geboekt. Bij aankomst verzochten we om de kamers op dezelfde etage te hebben. De receptie opperde spontaan om de kamers naast elkaar te boeken en ging meteen aan de slag. Receptie: ++ spontaan, vriendelijk en meedenkend.
Barpersoneel: +/- lach eens wat meer en toon wat interesse in de klanten
Faciliteiten: ++ wellness en parkeergelegenheid. +/- vloerbedekking gang en kamer doet wat gedateerd aan.
Uitvalsbasis met tram of bus is goed, maar faciliteer in bijv OV-dagkaarten (binnenstad Antwerpen is ivm wegwerkzaamheden een ramp)
Ontbijt:++ zeer goed verzorgd
Restaurant: geen gebruik van gemaakt
Snack automaat: + goed verzorgd, verse broodjes en overige producten. Goede keus als je ‘s avonds na sluitingstijd van het restaurant nog trek hebt. Prijs marktconform.

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Hannah B, Front Office Manager van Crowne Plaza Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2018

Beste Mr/Mevr,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in het Crowne Plaza Antwerpen.
Dit wordt enorm gewaardeerd en gebruikt om onze gastentevredenheid te kunnen blijven verbeteren en zo te garanderen.
Ik ben blij te lezen dat u een aangenaam verblijf heet gehad.
Ik hoop u bij een volgende gelegenheid weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk hotel, mooie kamers! Mooi en lekker restaurant . Ik stond in panne op de parking en de staf is mij meteen komen helpen. Ze waren super vriendelijk. Ik kom hier zeker nog eens terug!!!

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Hannah B, Front Office Manager van Crowne Plaza Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw tijd om deze feedback door te geven.
Fijn te horen dat wij u bij een vervelende situatie hebben kunnen assisteren en dit tot een possitieve ervaring hebben gemaakt.

Ik kijk er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen!

Front Office Manager