Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 103
PricelineUS$ 98
TravelocityUS$ 103
Beoordeeld op 18 februari 2022

Wij hadden een druppelende airco, waar we de hele nacht last van hebben gehad. Ook heeft het voor natte kleding en schoenen gezorgd. Om 22.00u was het personeel echter weg. De volgende ochtend hebben we het aangekaart, maar keerde het personeel ons letterlijk de rug toe, nog terwijl wij een terecht punt aan het maken waren.

Na een nacht zonder goede slaap, wilden ze er niets van weten: we hadden maar voor een 'noodgeval' moeten bellen, wat dat natuurlijk nét niet is, een noodgeval... Ons is niet eens gedag gezegd, dus al met al was de ervaring/kamer/personeel het totaal niet waard. Veel meer leuke plekjes in de buurt van het Antwerpse centrum te vinden!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 18 december 2021

De hotelkamers zijn erg mooi ingericht met een mooi design. Gewoonweg prachtig!
Het personeel is heel erg vriendelijk en de ligging is super. Ondanks de centrale ligging, hebben we totaal geen geluidsoverlast gehad.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 4 december 2021

Zeer leuk hotel , zeer vriendelijk personeel ! Toppie ! Een mooi hotel op een top locatie midden in de stad. Waar leuke restaurantjes zijn, niet ver van de winkels!
Een aanrader ! Het was een verrassing voor de verjaardag van een vriend.
Alles was tip top inorde!!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 16 september 2021

We boekten met best wat verwachtingen een nachtje in het Hotel O Kathedraal in Antwerpen. Die verwachtingen werden jammer genoeg niet ingelost.

De kamer is op zich zeker en vast mooi/leuk maar veel kleiner dan de foto’s doen uitschijnen. Daarnaast kozen we speciaal de kamer met bad maar het bad is zodanig klein/smal dat je er echt niet comfortabel met 2 inpast wat heel jammer is als je een romantisch nachtje weg boekt.

Over het algemeen laat de afwerking in het volledige hotel ook te wensen over en heb je heel wat geluidshinder van zowel buiten als binnen.

Hebben we genoten van onze avond/nacht Antwerpen? Ja.

Zouden we dit hotel aanraden of opnieuw komen? Neen.

Sidenote: receptioniste en bediening bij ontbijt waren wel zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ultieme locatie in hartje oude stad met zicht op kathedraal. Mooie moderne stijlvolle kamer in oud gebouw. Vriendelijke staf. Iets straatgeluid maar oordopjes (die worden voorzien) doen wonderen. Absolute aanrader in deze mooie stad.

Kamertip: Iets gehorig maar zelf geen last van gehad met oordoppen hoewel ik een lichte slaper ben
Datum van verblijf: augustus 2021