Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 74
Orbitz.com
Booking.comUS$ 74
Hotels.comUS$ 74
PricelineUS$ 74
Destinia.comUS$ 81
Beoordeeld op 22 september 2021

Geweldige centrale ligging in een van de mooiste stukjes van Antwerpen centrum.heel klein stukje lopen naar de meir de bekende winkelstraat en ook de grote markt en de groeiplaats binnen enkele minuten te voet te bereiken

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2021

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Prettig te lezen dat uw verblijf zo uitstekend naar wens was en dat u blij was met onze centrale ligging.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 15 september 2021

Het verblijf in Hotel Ibis centrum is heel goed verlopen. Personeel heel vriendelijk, sevirvice was uitstekend. Het enige min punt was de kamer, die was klein , maar ja voor die prijs kan men gen danszaal verwachten ! Het ontbijt was oké , we zullen zeker nog terug komen. De ligging is uitstekend.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2021

Beste Linda,

Bedankt voor de mooie score waarmee je ons beoordeeld hebt.

Het doet ons plezier dat wij als team hebben kunnen bijdragen tot een aangenaam verblijf, net als ons smaakvolle ontbijt. Jammer dat de kamers voor u te klein waren, we zijn blij dat alles verder echter naar wens was.

Het was een plezier u te mogen ontvangen en we kijken er naar uit om dit snel weer te mogen doen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 augustus 2021

Ik heb samen met een goede vriendin bij jullie gelogeerd. 1 nachtje vrouwen avond, zonder mannen en kids. Wij hebben genoten! De locatie is ideaal! Verder alles netjes, goede bedden en supervriendelijk personeel! Echt een aanrader, ook gezien de prijs, daar kan je niet voor sukkelen!
Groetjes vn ons, Fem en Sophie

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2021

Beste Fem en Sophie,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was, van het comfortabele bed tot de nette kamers.

Namens het team bedankt voor het compliment.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen, met of zonder de mannen ;-).

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 29 juli 2021

Goede locatie, vriendelijke staff, lekkere ontbijt. Makkelijk de stad van het hotel te voet te ontdekken. Op zondag en op zaterdag is er ook een markt op het plein voor het hotel. Voor een volgende verblijf in Antwerpen kom ik graag terug.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Wat fijn dat u onze service op prijs heeft gesteld en dat we u een volgende keer mogen verwachten.

Vriendelijke groet en graag tot gauw!

Beoordeeld op 24 juni 2021

Bedden bieden goed slaapcomfort. Heel vriendelijk personeel. Heel lekker en gevarieerd ontbijt. Betaalparking net over het hotel (interparking) aan 20 euro per 24 uur. Jammer echter dat er weinig Vlaams-Nederlandstalige tv stations op aanwezige TV op de kamer terug te vinden zijn. Ruimte kamer is heel beperkt net als de badkamer. Ook ruimte in de douche is eerder beperkt. Geen Koffie- of thee mogelijkheid op de kamer. Kamers aan binnenzijde bieden zicht op middenruimte hotel … dus niets bijzonders. Niet veel berging om kledij weg te hangen. Douchegel via dispenser aanwezig in de douchecabine.

Datum van verblijf: juni 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Antwerpen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2021

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en van de vriendelijke service. Leuk dat u de nette kamer met het comfortabele bed waardeerde. Wij hebben kamers met verschillend uitzicht beschikbaar. Aarzel niet uw voorkeur aan te geven, mocht u nog een keertje terugkomen.

Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.