Gratis annuleren tot 06-02-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 06-02-22
Etrip
Priceline
Trip.comUS$ 125
TravelocityUS$ 119
Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

We hadden via een voordelige aanbieding een kamer voor één nacht geboekt.
Omdat er nog gebouwd wordt, was het eerst niet helemaal duidelijk hoe je met de auto naar het hotel moest rijden; gewoon de parkeergarage inrijden.

Het hotel is uitstekend gelegen; vlak naast de Randweg van Antwerpen (2 - oostelijke ring), naast het station dat bereikbaar is via de loopbrug.
De SAAB heeft lekker het hele weekend overdekt gestaan.

Fraaie kamer, mooi en schoon sanitair.
Er hangt een airco (vast lekker in de zomer), er hangt een tv (vast leuk...)

Sympathiek personeel.

Heerlijk én uitgebreid ontbijtbuffet. Je kon pakken wat je wilde.
Broodjes, vleesbeleg, kaas, zalm, eieren, fruit, gebak,
Melk, koffie, thee, vruchtensap.
Prima verzorgd.

's Avonds voor het slapen gaan nog een lekkere koude Corona gekocht; "beetje" aan de prijs, €6,=/stuk.

Voor de rest alleen maar lof. We hebben een heerlijk weekend Antwerpen gehad.
Prima hotel, met de trein op en neer naar het centrum.

Datum van verblijf: december 2019
PI_GuestService, Manager van Park Inn by Radisson Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2019

Beste aeejnprt,

Bedankt om te kiezen voor Park Inn by Radisson en uw feedback te delen.

Het doet ons enorm veel plezier om te zien dat u een fantastisch verblijf gehad heeft bij ons, en hopen dat u ook in de toekomst opnieuw zou kiezen voor Park Inn by Radisson.

Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Pluspunten; prima ligging, goede parkeermogelijkheden, aardig personeel, lekker ontbijt.
Minpunten; geen verwarming op de kamer. Deze is uiteindelijk gemaakt maar de badkamer bleef ijskoud. Niet aangenaam.
Ontbijt was prima.Echter voor het geld verwacht je iets meer. De ontbijt ruimte is niet gezellig.

Datum van verblijf: december 2019

Beste Viek,

Bedankt om te kiezen voor Park Inn by Radisson Antwerpen.
Jammer om te zien dat wij niet al uw verwachtingen hebben kunnen inlossen gedurende uw verblijf, waarvoor onze excuses. Wij gaan alvast aan de slag met uw feedback, om zo in de toekomst iedereen een fantastisch verblijf te kunnen aanbieden.

Beoordeeld op 18 november 2019

Na 2 uur te moeten wachten bij het hotel waar we geboekt hadden maar ons niet verder wilden en konden helpen omdat we geen cc hadden heeft secret escape gebeld met dit hotel. We kregen een gratis upgrade door al het ongemak wat we hadden ondervonden bij het andere hotel. Fantastisch! De kamers zijn precies zoals op de foto, we zaten op de 7de verdieping, kamer 77. Hele ruime kamer, grote badkamer met bad, heerlijk bed, we zaten aan de voorkant, eigenlijk gelijk naast de Zoo / CS. Koffie en thee faciliteiten aanwezig. Ontbijt was heerlijk, uitgebreid en lekker. Er is geen bar maar er staan 2 koelkastjes waar je snacks en frisdrank kunt kopen. Heb je zin in een wijntje of biertje oid, dan loop even snel naar de avondwinkel t.o. het hotel. Vriendelijk personeel, iedereen die daar werkt! Parkeren hebben we gedaan bij de parkeergarage Zoo, midden in het centrum, kosten voor 24 uur is €18. Heel goedkoop vonden wij. Wij komen zeker nog een keer terug bij dit hotel, super service. Wat wij ook niet wisten is dat bij veel hotels in België gevraagd wordt om een cc; check van te voren dus goed als je geen cc hebt voordat je een hotel gaat boeken. Wij gunnen niemand wat wij met het hotel mee gemaakt hebben waar we als eerste hadden geboekt!

Kamertip: Kamer 77, voorkant naast Zoo / CS

Beste NatasjaW14,

Bedankt om de tijd te nemen om uw ervaringen in Antwerpen met ons te delen.

Jammer om te zien dat uw ervaring niet even vlot is verlopen in het andere hotel. We zijn wel blij dat wij dit bij Park Inn by Radisson Antwerpen alsnog hebben kunnen verhelpen.

Uw lieve woorden met betrekking tot het personeel zullen we zeker en vast delen met het voltallige team.

Wij kijken alvast uit naar uw volgende bezoek bij ons!

Beoordeeld op 7 november 2019

Ideale ligging in het hart van Antwerpen en superlocatie voor verbinding met het sportpaleis. Chinatown is zeker een bezoekje waard, ook de talloze en superlekkere resto's in de buurt. We gaan dit zeker opnieuw doen!!

Datum van verblijf: november 2019
PI_GuestService, Manager van Park Inn by Radisson Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Beste DirkB1952,

Super om te kunnen lezen dat u een fantastisch verblijf gehad heeft bij ons in Antwerpen! Hopelijk heeft u ook kunnen genieten van het optreden in het sportpaleis.

Wij kijken er alvast naar uit om u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 november 2019

Het gemiddeld is eigenlijk matig, slechte ontvangst en douche gelegenheid. Ontbijt was prima. Houten vloer kapot, splinters. Lampjes kapot. Rolgordijn in de badkamer leek op een gordijn uit een kraakpand. Locatie prima, daar moeten jullie het van hebben.

Beste Feffer949965,

Bedankt om te kiezen voor Park Inn by Radisson Antwerpen en uw feedback met ons te delen.

Jammer om te vernemen dat uw verblijf uw verwachtingen niet geheel heeft kunnen inlossen, waarvoor onze excuses. Uw feedback werd ondertussen doorgegeven aan de desbetreffende afdelingen om hier verder interne opvolging aan te geven.
We zijn blij om te zien dat u onze centrale locatie en ontbijt heeft weten te waarderen gedurende uw bezoek aan Antwerpen.

Hopelijk kiest u in de toekomst alsnog opnieuw voor Park Inn by Radisson.