Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 120
Novotel
Vio.com
US$ 106
Volledig restitueerbaar voor zo 8 okt.
Expedia.comUS$ 120
Hotels.comUS$ 120
PricelineUS$ 120
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (725)
Beoordelingen filteren
725 resultaten
Waardering van reizigers
112
309
195
75
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
112
309
195
75
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 725 beoordelingen
Beoordeeld op 14 september 2022

Werd voor mijn verblijf van 1 week op derde etage geplaatst. Erg smerige kamers. Gehorig en stinkt er omdat er gerookt werd op de etage. Hoorde dat er veel oost europeanen zitten die dat doen. Personeel in bar behulpzaam. Maar receptie niet. Ga er nooit meer heen. Zou er zeker niet boeken.

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Flyingdutchmanno1
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Antwerpen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2022

Beste Manno,
Bedankt voor uw review.

Fijn dat de gastvrijheid van onze medewerkers aan de bar een pluspunt voor u was. We vinden het erg jammer om te vernemen dat uw verblijf niet naar wens was. Onze excuses voor de ongemakken. Jammer dat u deze ongemakken niet tijdens het verblijf heeft gemeld, dan hadden we u een andere kamer kunnen aanbieden. De renovatiewerken aan de derde etage beginnen volgende week.

Vriendelijke groeten en we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven voor een gegarandeerd betere ervaring,

Marc Martens, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 augustus 2022

Hotel en kamer was zeer netjes. Zwembad alleen niet zo.. Veel zand er in. Om het zwembad was ook veel losse blikjes enzo.. Maar er is ook maar 1 prullenbak.. De hotel bar voor drinken/bier/eten ging ook pas om 15.00 open.. Wat wel absurd is als het 39 grade is.. Personeel achter de balie zegt niet eens goedemorgen.. Dit was voorheen echt beter.. Dus beetje jammer.

Datum van verblijf: juli 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank dennyvanheteren
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Antwerpen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2022

Beste Denny,
We danken u voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf. Fijn dat u tevreden was met de netheid van ons hotel. We noteren uw opmerking over het zwembad. Wat jammer dat u zich niet vriendelijk ontvangen voelde. We zullen dit met onze medewerkers bespreken want u begrijpt dat gastvrijheid zeer belangrijk voor ons is. We hopen dat u verder een aangenaam verblijf heeft gehad.

Vriendelijke groeten,

Marc Martens, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juli 2022 via mobiele applicatie

Locatie matig (oud havengebied), maar is niet het probleem.
Ontvangst goed en netjes. Gebouw is erg oud en daar begint het eigenlijk.
Kamers zijn oud, muren zijn smerig (vlekken en bullen op muur), tapijt is ranzig (vol vlekken), deurtjes van kastjes zijn afgebroken, op kastjes zaten haren en smerige strepen, badkamer heeft veel kalkplekken en hier en daar "het weer", kussens zijn oud.

De hal naar de kamer is vies. Veel beschadigingen.

Trappenhuis is oud, moet eea vervangen worden en is smerig.

Ontbijt (20eu op) is zeer summier, maar van goede kwaliteit.

Kamertip: Als je niet geeft om bovenstaande minpunten is de locatie tov het centrum van Antwerpen wel erg goed.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank Tourist281865
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Antwerpen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

We vinden het zeer spijtig dat uw verblijf niet geheel naar tevredenheid was, onze excuses voor het ongemak. Graag hadden we uw opmerkingen nog tijdens uw verblijf van u gehoord, dan hadden we er al het mogelijke aan gedaan om uw comfort te verhogen. Hopelijk kon onze vriendelijke ontvangst enigszins compenseren voor het ongemak en heeft u genoten van onze mooie stad.

Met vriendelijke groeten,

Marc Martens, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 oktober 2021

We hebben dit hotel gebruikt voor het doorreizen naar een andere locatie. De prijs/kwaliteit is super goed. De kamers zijn erg simpel/sober vergeleken bij andere Novotel hotels. Maar de service is prima en een hartelijk ontvangst. Parkeren is er gratis.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Michaelv3286
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Antwerpen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2021

Beste Michael,
Bedankt dat u de tijd genomen heeft voor een beoordeling.

We lezen met veel plezier dat jullie een prettig verblijf hadden en tevreden zijn met onze prijs-kwaliteitverhouding en gastvrije service.

We staan in de toekomst opnieuw met plezier voor jullie klaar.

Met hartelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 augustus 2021

Wij vonden dit een zeer sober hotel en vergelijking met de Novotel hotels waarin wij in Nederland zijn geweest! Heel erg jammer! En totaal niet wat we gewend zijn van Novotel. Wij zullen het zeker anderen niet aanraden om in dit hotel in Antwerpen te verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank elwa87
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Antwerpen Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen uw feedback achter te laten.

Het spijt ons te lezen dat uw verblijf bij ons niet helemaal naar wens was. U mag ons steeds persoonlijk op de hoogte stellen van de zaken waar u niet tevreden over bent, ook tijdens uw verblijf zelf. Misschien dat we dan verschillende zaken voor u hadden kunnen oplossen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet,

Marc Martens, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken