Beoordeeld op 13 juli 2018

Het hotel heeft een goede ligging t.o.v de snelweg als je bijvoorbeeld op doorreis naar Frankrijk bent. Het personeel was bijzonder vriendelijk en de kamers waren goed. Rekening gehouden met onze wensen.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Antwerpen Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2018

Geachte gast, vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf in ons hotel en dat alles naar wens is geweest.

Wat fijn dat u onze ligging dichtbij de snelweg als een pluspunt aanhaalt.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.
Steven Hameeuw, General Manager

Beoordeeld op 27 juni 2018

Ontvangst was vriendelijk en professioneel. Heerlijk zwembad waar we uitgebreid gebruik van hebben gemaakt. Wel nogal ver buiten het centrum van Antwerpen maar dit was heel duidelijk voor het reserveren. Kmer alles wat je nodig hebt en een raam wat opengemaakt kan worden.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Antwerpen Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2018

Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u hierbij helemaal tevreden was met het comfort van uw kamer.

Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van ons heerlijk zwembad. Ons team dankt u voor de mooie complimenten en ontvangt u in de toekomst graag opnieuw.

Met vriendelijke groet.
Steven Hameeuw, General Manager

Beoordeeld op 21 mei 2018

Via een prijsvechter website terecht gekomen op Novotel hotel in Antwerpen. Vanuit NL hierheen rijden is vrij makkelijk en ongeveer 10 minuten rijden naar het CS. Hotel is netjes en verzorgt, alsmede de kamers. Schone bedden en bedgerei en schone douche.

Wij hadden een familiekamer; 1x tweepersoonsbed en een slaapbank. Dit laatste sliep niet echt confortabel, maar het is te doen zeker gezien het prijs. Een minibar met een waterkoker en thee/koffie. Er was echter geen kluisje aanwezig. Ruime parkeerplaats. Er is ook een bar aanwezig. De ontbijtzaal is netjes. Genoeg keuze met ontbijt, alleen moet je er niet laat komen. Dan zijn de meeste beleg etc. op. Het bijvullen gebeurt sporadisch of als er echt om gevraagd wordt lijkt het zo. Voor de rest vriendelijke personeel.

Zeker een aanrader als je op zoekt bent naar een goede, nette maar betaalbaar hotel.

Kamertip: Kamers aan linkerdeel van het hotel hebben uitzicht op de parkeerterrein. Zo kun je je auto een beetje in de gaten houden.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 23 april 2018

We hebben dit hotel geboekt, omdat we in Roosendaal moesten zijn voor een wellness, de reden was simpel, het was prijs/kwaliteit. We betaalde hier de helft van een hotel in Rosendaal of Breda en het is niet zo ver rijden. We zijn lid van accor, dus lekker makkelijk reserveren en boeken. Hotel ligt vrij rustig (althans in het weekend), door de weeks zal het waarschijnlijk drukker zijn vanwege alle bedrijvigheid. Kamers prima, personeel vriendelijk en behulpzaam

Kamertip: kamer aan achterzijde vragen
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 april 2018

Zoals altijd, gewoon goed. Standaard kamers, mooi restaurant en bar.
Ontbijt is oke.
Inchecken ging voor mij niet goed.
Ondanks autorisatie en reservering van een behoorlijk geldsom, werd ook nog mijn credit card nummer in het systeem getypt en opgeslagen.
De dienstdoende chef (zonder stropdas haren glad achterover), vertelde mij dat dit de instructies waren. Ik heb aangegeven dit niet te kunnen waarderen en weerhoudt mij van toekomstige boekingen in dit hotel (geen enkel ander Accor hotel, heeft deze procedure)

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com