Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Priceline
US$ 106
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 02-02-22
Etrip
US$ 100
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 106
MercureUS$ 106
Destinia.comUS$ 113
alle 18 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (975)
Beoordelingen filteren
975 resultaten
Waardering van reizigers
252
411
221
58
33
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
252
411
221
58
33
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 975 beoordelingen
Beoordeeld op 11 juli 2021 via mobiele applicatie

Kamer is in orde en mooi . Het restaurant van dit groot hotel is beneden alle peil. 80% van de kaart konden ze niet serveren . Aperitief drank was blijkbaar ook voor meer dan de helft niet voorradig . Ik had medelijden met de ober die telkens moest zeggen dit is er niet . Uiteindelijk konden we toch tomatensoep en een risotto krijgen. Een groot hotel onwaardig.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Doorslaar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd op 13 juli 2021

Geachte Mevrouw Doorslaar,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Eind volgende week krijgt het gehele team training in keuken en zaal werkzaamheden om zodoende u op verwcht 4-sterren niveau te helpen en uw verblif optimaal te maken.

Met vriendelijke groet,

Maurits van Zwol,
Hotelmanager Mercure Antwerp City South

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 februari 2021

Positief: vriendelijk check-in, proper en ruime kamer. Strategisch ligging, dicht bij Ring en gemakkelijk bereikbaar. Tram 3 en 6 op wandelafstand o.a.

Niet goed: zeer donker kamer. Enkel belicht door 2 nachtlampen. Vooral nu je in de kamer moet dineren en ontbijten kan dit zeer eenzaam en ongezellig zijn. Parking niet geschikt voor hoge wagens (max 1,8) en duur (15€/nacht). Je moet je maaltijd afhalen aan de receptie, avondeten smakelijk en voldoende warm maar helemaal take-away style. In een papieren zak, papieren bak en plastiek bestek. Ontbijt is een teleurstelling. Duur (+14€), beperkte keuze (door corona te begrijpen) maar enkel koud aanbod en vooral goedkope ingredienten: mini croissants (waarvan je de aantal moet opgeven nacht voordien, zonder te weten dat je mini's krijgt) fruitsap en melk in brik verpakking van discount supermarkt. Fruitsalade is portie van cocktail fruit uit blik. Daarom vind ik prijs vs kwaliteit&kwantiteit niet correct.
Corona is uitdaging maar dit is ondermaats voor de prijs die wordt aangerekend. Heb reactie ontvangen van Gen Man met beloftes en uitleg, maar dit hotel is niet voor herhaling vatbaar. Betaal liever 20€ meer voor beter service: maaltijd aan de kamer gebracht en een beter ontbijt. Het kan in corona tijden.

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank Ruthytje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Maurits van Zwol, General Manager van Mercure Antwerp City South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2021

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u tevreden was over de vriendelijke ontvangst, de nette kamer en onze strategische ligging. Wat jammer echter dat u minder tevreden was met de manier waarop de maaltijd werd geleverd en dat het ontbijt niet aan uw verwachtingen voldeed. Het spijt ons ook dat u de prijs van de parking te hoog vond, hiervoor bieden we wel 24/24 beveiliging.

Wij hopen dat we u toch nog een keer mogen ontvangen om u een betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groeten,

Maurits van Zwol, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2020

alles zeer proper, alles verzorgt, goeie ligging openbaar vervoer naar centrum, de parking was zeer goed en bereikbaar via lift, eten in restaurant ook super en verzorgt. alles goed ontsmet, iedere dag nieuwe handdoeken

Datum van verblijf: juli 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Navigator21074950117
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Maurits van Zwol, General Manager van Mercure Antwerp City South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2020

Beste gast,
bedankt voor uw positieve beoordeling.

Wat een fijne review om in ontvangst te mogen nemen! Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat alles naar wens was, van de netheid van de kamer tot het eten in ons toprestaurant.

Ons team dankt u voor het compliment en hoopt u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Maurits van Zwol, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 januari 2020

Wij verbleven er op oudejaarsavond , vriendelijk onthaal aan de balie met nuttige uitleg om via openbaar vervoer naar het centrum te gaan , ruime kamers niets van buiten nog binnen lawaai . Uitgebreid ontbijt , jammer dat het mannelijk personeel hier blijkbaar tegen zijn zin werkt ! anders een vriendelijke mevrouw hier.

Datum van verblijf: december 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank descampsjp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Maurits van Zwol, General Manager van Mercure Antwerp City South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2020

Beste gast,
bedankt om je positieve ervaring in ons hotel Ramada Plaza Antwerp te delen.

Wat fijn dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je tevreden was over het ontbijt, de rustige kamer en de vriendelijke ontvangst. Daar doen we het voor! We willen ons excuseren voor het ongemak met ons personeel. Wij zullen hen hierop aanspreken. Hopelijk was verder alles naar wens. We wensen je een prettig 2020 en hopen dat we je een volgende keer nogmaals mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,

Maurits van Zwol, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 december 2019

Inchecken en dan de kerstmarkt bezoeken, openbaar vervoer is vlakbij, tram, bus en na een energiek dagje in het hotel neerploffen. Goede bedden, ziet er allemaal netjes uit. Ik zoek zelf altijd naar een map met info maar die moet je op de tv bekijken. Het ontbijt was lekker vers en uitgebreid, vriendelijk personeel. puntje van kritiek, de krappe parkeergarage.

Datum van verblijf: december 2019
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank anita520
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Maurits van Zwol, General Manager van Mercure Antwerp City South, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2020

Beste Anita,
Bedankt voor je recensie.

Het verheugt ons dat je genoten hebt van een leuk verblijf en dat het ontbijtbuffet je heeft gesmaakt. We noteren je opmerking over de parkeergarage. Ons team bedankt je voor het compliment en staat tijdens een volgend verblijf opnieuw tot je dienst.

Prettig eindejaar,

Maurits van Zwol, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken