TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Tweede en laatste bezoek aan dit hotel!! Check in was zeer traag ... kamer was nog niet in orde om 16 u...personeel was niet echt correct bij de info over de kamer.. bij het betreden van de kamer was de badkamer niet echt proper!

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Geen ontbijt genomen, Albert Heijn is heel erg vlakbij en een parkje ook.
De kamers zijn schoon en ruim. Goede bedden en goed werkende free WiFi.
Midden in de nacht aangekomen makkelijk parkeren. Wat fijn is op dat uur.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Op zich een goed hotel, goed ontbijt, goede kamers, goed bed maar … plots werkten er 2 van de 3 liften niet meer. En als de enige werkende lift ook nog halsstarrig op elk verdiep zowel opgaand als neergaand stopt dan weet je dat er chaos ontstaat. Trappen mochten van het personeel niet gebruikt worden (enkel in geval van nood)?! Na 2x de lift op deze manier te hebben genomen besloot ik toch de trap te nemen (ook al zaten we op de 9e verdieping). Om dan te ontdekken dat de nooduitgang was afgesloten!!! Dus terug naar boven en alsnog via de lift. Stel je voor wat dit betekent als er echt iets aan de hand is, als ratten in de val :-( ... Als ik dit aangaf aan de receptie, natuurlijk was ik geïrriteerd en boos en heb ik mijn stem verhoffen, dit kan toch ook niet, was de reactie gematigd, ik stemde voor om de nooduitgang te openen en de mensen te gaan begeleiden terwijl ze daar met 3 stonden te niksen. Eén van de aanwezige receptionisten vond het nodig om ook boos te worden en onproffessioneel te beginnen roepen ipv iets nuttig te doen en de mensen te gaan helpen. Hij werd zelfs agressief en smeet met deuren. Nu moest iedereen tientallen minuten wachten voor een lift en dan nog eens tientallen in een oververhitte volle lift. Ramada Plaza moet zich schamen dat de nooduitgang vast is/was! Dit krijgt nog een officieel staartje. Jullie spelen met het leven van jullie klanten. Ik heb geweigerd mijn kamer te betalen.

Beoordeeld op 3 augustus 2019

Toen we het hotel binnenkwamen zag alles er zeer ordelijk en deftig uit, dit waren de kamers ook, maar de rest sloeg wat tegen. Het bad spoelde maar niet door, de koude kant van de kraan was warm en de warme kant was koud..
De kamers waren ook niet goed geïsoleerd, je hoorde de mensen boven en naast je praten.
De ventilatie van de badkamer kon niet uitgezet worden waardoor deze de hele nacht geluid maakte.
De hygiëne was top, de bedden lagen goed, ook een mooi en uitgebreid ontbijt, maar geen tweede keer voor ons.

Beoordeeld op 23 juli 2019

Nette ontvangst bij de receptie, 15:45 was onze kamer nog bezet en er werd ons een kamer met uitzicht op het park beloofd maar dit werd uitzicht op flat op de vierde etage. Er was een stuk uit de toiletpot en de wasbakkraan zat los. 2e dag bij het ontbijt bijna geen personeel te zien. Voor een bestelling ben ik maar naar de receptie gegaan omdat er ruim 10 minuten geen personeel in het restaurant was. 2e dag was bij terugkomst in het hotel mijn 2e sleutelkaart uit de houder ontvreemd dus kwamen wij op een warme kamer en moesten wij bij de receptie weer een nieuwe sleutelkaart halen.

Kamertip: Een kapotte toiletpot laat je toch niet stuk!
Datum van verblijf: juli 2019
Hotel-cmanager, Maurits van Zwol, General Manager van Ramada Plaza by Wyndham Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019

Beste Tolento,
Bedankt voor je feedback.

We lezen met veel genoegen dat u tevreden was over de properheid, het comfort van onze kamers en de ontvangst bij de receptie. Spijtig dat u echter ook minpuntjes heeft ervaren, waarvoor onze oprechte excuses. Bij het toekennen van de kamers proberen wij zoveel mogelijk aan uw wensen te voldoen, maar dat is niet altijd mogelijk. Wij zullen ons personeel aanspreken over de ontbijtservice. Aarzel niet om in het vervolg de receptie aan te spreken als u nog problemen ondervindt met uw badkamer. Zij zullen dan een reparatieteam sturen of u een andere kamer geven indien mogelijk.

Maurits van Zwol, General Manager