“Ongelooflijk lekker !!!!”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 juli 2018 beoordeeld

KLasse, overheerlijke verfijnde gerechten sorry KUNSTWERKJES !!!
Super fijne bediening in een aangename omgeving.
Kortom een belevenis , een blijvende herinnering kortom je moet er nog eens naar toe !
Zeker doen de moeite waard !!!

4 juli 2018 beoordeeld

We hebben hier prima gegeten. Bediening van twee jonge meisjes was netjes en vriendelijk. De gastvrouw was extreem vriendelijk. Fijne airco op een warme avond. Geen mogelijkheid tot buiten eten. Mooie en smakelijke amuse. Prachtig servies dat Japans aandoet. Kleine porties, zeer mooi opgemaakt (bloemetjes erop)
Het voorgerechtje van sardine vond ik bijzonder. Mijn partner vond het niet lekker. De vis was goed, warm. Daarna kwam iets van boerenhoeve kip die heel erg lauw was. Bijna koud. Jammer. Er gaat ook veel tijd verloren door de verhaaltjes die worden verteld bij het opdienen: dit is blablabla. Ik heb liever de menukaart op tafel, dan kijk ik zelf wel wat ik eet. Ook het 'olie en saus opgieten' door een juffrouw kost tijd waardoor warme gerechten te veel afkoelen. Jammer.
De courgetterolletjes erbij vond ik vrij vlak van smaak en gewoontjes. De mini/taco´s erbij raar. Het dessert van heerlijk, maar twee zoete desserts na elkaar te zwaar. De helft laten staan. Wel hield men goed rekening met een allergie van fruit.
Koffie met friandises, lekker! Maar we hadden de koffie bijna op toen er ineens iemand nog kwam met warme madelaines en smoutebollekes.
De tijd tussen de gerechten in duurde soms echt veel te lang, een keer wachtten wij ruim drie kwartier op de volgende gang.
Een kleine fles water kostte geloof ik 10 euro, dat vond ik nog gaan. Dat is bijna overal zo in een sterrenrestaurant. Maar een glas champagne a 22 euro vond ik echt te hoog. De sommelier is charmant en kan goed 'verkopen'. Vermoed dat de rosé champ. per glas nog duurder was. Ook de wijnen zijn te duur per glas.
Toiletten, kan beter. De meeste mensen zijn verward bij binnenkomst vd ruimte welke toilet voor dames en voor heren is.
Zou ik hier nog eens terugkomen? Zeker, vooral omdat de gerechtjes met citrustonen mij goed bevallen. De sfeer in de zaak is goed. Mooie kunstfoto aan de muur, nette tafels, goede stoelen. Meer aandacht aub wanneer men na betaling de zaak verlaat. Gedag zeggen stel ik wel op prijs.

24 juni 2018 beoordeeld

Beoordeling aangepast na telefoontje van de sommelier. De eerder door mij geschreven bewering blijkt niet te kloppen. De a la carte prijzen staan dan blijkbaar toch ergens vermeld op de kaart.
Voor de rest blijf mijn mening over Nuance dezelfde nl:
Top Restaurant, heerlijke gerechten maar je voelt je bestolen als je buiten gaat. 55€ voor een "voorgerecht" dat bestaat uit 2 (twee!) langoustines is er méér dan over maar men lijkt het gerechtvaardigd te vinden.

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hartelijk welkom geheten bij binnenkomst, niets was te veel voor het personeel... zo kwam het over!
Stuk voor stuk heerlijke amuses, prachtige presentatie ... elk gerecht was een kunstwerkje op zich...
En een excellente wijnbeurs
Kortom heerlijk tafelen in een fijn restaurant met exquise gerechten!

17 juni 2018 beoordeeld

Onze ervaring met restaurant Nuance is zeer positief. Een hartelijke ontvangst waarna we meteen naar onze tafel begeleid werden.

Na even wachten konden we onze aperitief bestellen, die nadien wel vrij prijzig bleek uit te vallen... Laat dit dan één van de minpuntjes van het restaurant zijn (28 euro voor 1 glas rosé champagne is echt wel veel), hoewel we er wel een aantal lekkere amuses voor in de plaats kregen...

De zeer vriendelijke sommelier, die heel veel kennis van zaken heeft, maakte de ervaring van de avond zo mogelijk nog mooier. Heel vlot, met ook veel humor maar steeds gepast presenteerde hij de bijpassende wijnen bij elk gerecht.

De gastvrouw en haar assistentes waren steeds vriendelijk en gaven bij elk nieuw gerecht ook de nodige informatie. Klein minpuntje was de stagiair (hoewel je die tegenwoordig meer en meer ziet in sterrenrestaurants), die hier en daar wat foutjes maakte... Glazen van tafel nemen die nog niet gebruikt waren, geen water op tijd bijvullen,... Maar daarom is het ook een stagiair natuurlijk.

De amuses waren heerlijk en ook de daarop volgende gangen waren stuk voor stuk kunstwerkjes en echte smaakbommen. Met onder meer een heerlijke langoustine en ook de hoevekip die echt fantastisch waren.

Enige gerecht dat voor ons een beetje een dooddoener was zijn de sardines, die jammer genoeg nog vol met graatjes zaten (wel moeilijk te fileren) en die toch wel storend waren.

Ook de koffie werd nadien nog rijkelijk voorzien van de nodige zoetigheden EN ook een extra voor de verjaardag. Dus al bij al een zeer goede ervaring voor ons, we kunnen dit restaurant dan ook zeker aanraden, al zit het in de hoge prijsklasse voor een tweesterren.

Reizigers die Nuance bekeken, bekeken ook

Sint-Katelijne-Waver, Antwerpen

Duffel, Antwerpen

In Nuance geweest? Deel je ervaringen!